Gå til innhold

Musikken min blir gradvis ødlagt!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har også et problem med MP3 filene ved avspilling med WMP. Da blyr lyden så høy at det kommer masse distorsjoner eller hva det nå heter. Bruker jeg annen mediaplaye som f.eks. BSplayer så har jeg ingen problem. Det er litt rart det, og nei det har ingeting med volum å gjøre (skule noe tenke på det).

 

 

Staljin

Du har ikke gjort noe med EQ-instillingene mediaplayer?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har trådstarter prøvd med nye harddiskkabler?? Dårlige/lange/skadete harddiskkabler fører ove tid til at flere og flere filer blir korrupte og ødelagt.

 

Ellers kan det være HD'er går mot slutten av sitt liv og derfor har lyst til å gjøre lit jævelskap :devil:

 

Hvilken HD det er hadde vært kjekt å vite :yes:

Lenke til kommentar

Jeg leste et eller annet sted for en tid tilbake at plateselskapet hadde laget et sånt virus og delt det i kazaa. Eller at de hadde laget noen sanger med "self destruct" hvis dere skjønner. Så tar de med seg andre mp3 filer ved å smitte dem.

 

(Dette er ikke fakta, det er noe jeg MENER å ha lest)

Lenke til kommentar

Svar til alle...hd min er en 4 MND gamel wd 250 gb og kabinett og alt av kabler er ca 2 mnd gamle...jeg har søkt etter virus med både avast og norton 2004 begge er oppdatert...d eneste di finner er adaware virus....jeg bruker winamp til avspilling...nå i det siste har det skjedd meg filmer og!

Lenke til kommentar
Svar til alle...hd min er en 4 MND gamel wd 250 gb og kabinett og alt av kabler er ca 2 mnd gamle...jeg har søkt etter virus med både avast og norton 2004 begge er oppdatert...d eneste di finner er adaware virus....jeg bruker winamp til avspilling...nå i det siste har det skjedd meg filmer og!

kjørt scandisk? Kan du forklare litt nærmere problemet, altså blir filer borte, eller bare ødelagte?

Lenke til kommentar
Filene blir ødlagt og når jeg starter xp på nytt så kommer det en form for filgjenomgang og det sletter alt som er ødlagt!

Hvordan blir de ødelagt, når du spiller dem av?

Har du kjørt scandisk eller noen andre programmer for å sjekke harddisken din? Hvis jeg var deg så ville jeg ha brent ut/tatt backup av alle filene du ikke vil miste, for det kan kanskje være at harddisken din holder på å ta kvelden, eller noen av de andre grunnene som tidligere er nevnt. Uansett, ta backup!

Lenke til kommentar

JEg har vært borti akkurat det samme. Hver gang jeg gikk inn å skulle spille mp3-er var det stadig flere filer som var ødelagt. I mitt tilfelle var det et virus som gjorde om mp3-filene til .exe-filer. Ikke helt bra.. Klarte selvfølgelig å klikke på noen av dem, og derved sikkert aktivere et eller annet humbug.

 

Husker ikke hvordan jeg fikk stanset f**nskapet, men det ordnet seg til slutt..

Vet ikke hvordan det er med dine, om de bare blir omgjort eller om de blir slettet helt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...