Loomy Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Kom til å tenke på dette himmelske godteriet man ALLTID har med seg hjem etter en tur i utlandet... Hvorfor i alle dager selges det ikke her i Norge? Mulig det er å finne på flyplasser og sånt, men hvorfor ikke på Rimi & Co? Jada, m&m's med peanøtter smaker jo det samme som "m"-sjokoladen, men vi har ingen fullgod erstatning for m&m's kun-sjokolade-kuler og det er de jeg savner! Endret 24. juli 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hørte engang at det var et eller flere E-stoffer i disse som ikke er lovlige i Norge. Om det stemmer er jeg ikke 100% sikker på, så ikke heng meg om det er feil. :-) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 det kan godt stemme. Norge suger Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Har gjort litt research, og mye tyder på at Swag's teori har noe i seg. Har jo lagt merke til at tungen gjerne blir blå-grønn når man spiser de - og delslags kan vel tyde på at det er endel tvilsomme (farge)stoffer i sakene. Norge har visstnok ganske strenge lover når det gjelder tvilsomt innhold i "mat" i forhold til EU landene :\ *stemme ja til EU for å få m&m's til Norge* Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Synes M er mer enn godt nok jeg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 M funker vel helt fint... *Stemme nei til EU, for å gjøre Loomy frustrert* Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 M er godt det, men det er morsommere med farge. Husker det var stort når søster kom hjem fra USA og gav meg M&M´s når jeg var liten. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 WTF?? Alltid trodd at det er m&m her i norge. Har jo kjøpt flere ganger. Er det lenge siden de ble ulovlig? Alt er ulovlig i dette landet. Snart er det ikke lov å le offentlig og moro ting er totalt forbudt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er "M" du har kjøpt. "M" er freias plagiatprodukt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er "M" du har kjøpt. "M" er freias plagiatprodukt. M er noe nøttegreier dekket med noe sjokoladegreier som smaker NAM-NAM Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er "M" du har kjøpt. "M" er freias plagiatprodukt. Sier guruen av alle guruer av patentmotstandere Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 *stemme ja til EU for å få m&m's til Norge* E-stoffer til folket! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Nei... eg har kjøot m&m. Er ikke blind. Anyways dette er for noen år siden da. Kjøper generlt lite snop. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er "M" du har kjøpt. "M" er freias plagiatprodukt. Sier guruen av alle guruer av patentmotstandere Hæ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Vi har jo Nonstop her i norge da, men det godteriet som VIRKELIG burde komme hit er noe som heter Skittles.. Noen som har smakt det?? Beste EVER.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Skittles er MEEEGET godt. Spiser meg syk på det hver gang jeg er i utlandet. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvofor m&m? Non-stop er jo MYE bedre 1 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvofor m&m? Non-stop er jo MYE bedre WORD!! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Ewww, non-stop smaker hundebæsj i forhold. De nye non-stoppene (non-stop melkesjokolade) er riktignok mye bedre enn de vanlige, men kan fremdeles ikke måle seg med m&m's Skittles ja! Håhåy, kjøpte et kilo av de sist gang jeg var på danskebåten Yummy! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Skittles er jummy, noen i familien var i england, og de hadde med seg maaasse skittles. Har noen smakt sour skittles? Der er også kanondigg! Foresten har jeg hørt at det selges skittles på dropsen i stavanger, er dette sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå