Gå til innhold

Team Norway trenger DEG!!!!!

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-05-11 00:57, Kjetil Lura skrev:

Quote:

Den 2002-05-08 16:11, Flavabone skrev:

*urk*... hvem tror du gidder gå inn på et nettsted hvis ikke DU gidder forklare hva d er...
:roll:

leter etter ufo,som d aldri vill finne,

...feil, eccp-109 har like lite med UFO og grønne menn å gjøre som bestemorra mi har med dragracing.. :wink:

Programmet kan utnytte LEDIG cpu-kraft, da merker man jo seff. ikke at det kjører.. så har man PC-en stående på anyway, så har man vel ikke noe å tape..

Programmet inneholder ikke noe trojan eller andre virus(!) Og det er jo begrenset hvor mye info CIA får ut av ca. 1KB med TXT :wink:

Dette er en dp-point sent til server:

Successfully sent points flushed from dplist

1 of 1 points successfully transmitted.

# xmit() called at Sun Nov 25 15:27:38 2001

server ACK'd:

I0X086c296a5fc98f4f49e2ff7fffffP0fe1856d1f420164b24c2

e0ffe10Q1541a2f8f1a62624c83a25975b75VwGI130IDrainman

kan jo ikke akkuratt lese noe om mine surfevaner her nei..

rainman

[ Denne Melding var redigert av: cd32 på 2002-05-11 01:23 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er morsomt er at ingen bryr seg om hva slags beregninger programmet foretar, men diskuterer både det ene og det andre.

Men det er kanskje ikke så rart. Keg kikket på hjemmesidene deres for å finne svar, men det jeg fant var ikke lett begripelig. Og det til tross for at jeg har lest flere matte-kurs på universitetet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-11 01:27, Hoppesagåsa skrev:

Det som er morsomt er at ingen bryr seg om hva slags beregninger programmet foretar, men diskuterer både det ene og det andre.

Men det er kanskje ikke så rart. Keg kikket på hjemmesidene deres for å finne svar, men det jeg fant var ikke lett begripelig. Og det til tross for at jeg har lest flere matte-kurs på universitetet.

Folk må da kunne finne litt info selv i denne IT-verden..

Søk på eccp+challenge i google og les til du sovner :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting mot å "donere" ledig cpu kraft dersom det er til et godt formål.

Og som noen har nevnt tidligere så er kurering mot AIDS, Cancer og andre sykdommer mye viktigere enn de 1000+++ kroner som du har på kontoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...