Gå til innhold

Team Norway trenger DEG!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

"What are we doing:

Short answer: An internet distributed effort to solve Certicom's ECCp-109 challenge. It will represent a new world record in Fp elliptic curve discrete log computation. At present, there are over 2000 users and 60 teams around the world participating!"

hvorfor skal man gidde å gjøre dette:

"What does this have to do with cryptography? One of the major problems of cryptography is to achieve secure communication over an insecure channel. Think of it in the following way: You're about to buy something on the internet, from company X. To do this, you need to give them your credit card number. But the internet is an inherintly insecure channel. That is, there are eavesdroppers everywhere just watching all your communications with company X. Let's call one of the eavesdroppers Eve. So how will you give them your credit card without Eve getting it as well? Of course, the answer is by encrypting it. But a little thought quickly convinces you that it's not that simple. You and company X have to agree on some encryption which both of you can 'do' and 'undo'. But Eve is listening while you try to agree on this. So here's my point: you and company X need to agree on some secret information that you will both know but Eve will not. And elliptic curves provide one way of doing this."

"Why are we doing this and why will you help?

Short answer: We're doing it because it's there. You'll help because you want to win USD $1000, you want to help set a new world record and it's very easy to participate."

Så klikk på linken lenger opp og bli med!

Team Norway ligger nå på 25 plass... Hvis flere blir med kan vi klatre en del, og kanskje blir du den som finner avgjørende "points".

Hjalp det? Du kan lese mer på hjemmesiden.

Lenke til kommentar

<Conspiracy Mode=ON>

Alle disse software's der de ber deg om å bruke din CPU til å regne/kalkulere på sine prosjekter... er egentlig alle med i et svært spion nettverk, styrt direkte av USA.

Alle er tilknyttet CIA. Siden du har installert software'n på din maskin og du gjerne bruker den samtidig som du f.eks. sørfer på nettet, så sender den lille software'n info om dette til sentrale enheter.

Just Another BigBrother Project !!!

<Conspiracy Mode=OFF>

Lenke til kommentar

LOL!

Bare legg inn et lite program og så hjelper du tem-norway og Bjørn-Forbanna-Dæhli...:razz:

Haha...:razz:

De eneste to små koseprogrammene jeg vil ha kjørende heter "Norton Antivirus" og "Norton Internet Security"!

P.S.Merk at ingen av de heter: "Help someone acheive something and get your pc messed up by viruses and 3213 tasks eating up your cpu"

P.S.S: Tror det finnes et mye bedre alternativ hvor man hjelper forskere med å finne en cure for cancer. Jalla det også slik jeg ser det, men dog et bedre alternativ!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-09 03:27, kaofbc skrev:

LOL!

Bare legg inn et lite program og så hjelper du tem-norway og Bjørn-Forbanna-Dæhli...:razz:

Haha...:razz:

De eneste to små koseprogrammene jeg vil ha kjørende heter "Norton Antivirus" og "Norton Internet Security"!

P.S.Merk at ingen av de heter: "Help someone acheive something and get your pc messed up by viruses and 3213 tasks eating up your cpu"

P.S.S: Tror det finnes et mye bedre alternativ hvor man hjelper forskere med å finne en cure for cancer. Jalla det også slik jeg ser det, men dog et bedre alternativ!

http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/dd20020430...04_pcs_82910505

hehe..

Lenke til kommentar

Ikke at jeg kjører dette programmet, eller at jeg har sjekket siden. Men jeg går ut fra at det legger seg inn istedet for "system idle process" som cpu kjører når den ikke har noe annet å ta seg til. Sluker nok mer minne en Idle, men om den er programert godt skulle den ikke ta cpu som du trenger til andre "nyttige" formål. Ikke strøm heller...

Lenke til kommentar

Programmet starter du når du vil(du kan også velge å starte det automatisk når du starter windows), det er 3 valg: 1 programmet kjører i bakgrunnen som feks Norton (du merker det nesten ikke), 2 du kan kjøre det på et litt høyere "nivå" da stjeler det ganske mye kraft fra maskinen, 3 full belastning av cpu-en.

PS: til alle som har konspirasjonsteorier eller tror at maskinen deres fylles opp av virus ol. Jeg har kjørt dette programmet i 5mnd. uten noe problemer, bruker selv ALLE verktøyene fra Norton inkludert virus prog-et deres som jeg oppdaterer hver uke, jeg mener at dersom Norton ikke finner/oppdager noe gærnt så er det godt nok for meg...det jeg mener er at dersom noen er så god til å hacke/lage virus ol. at ikke Norton oppdager det, så vil de vel komme seg inn på maskinen min uansett, og dersom jeg er SÅ redd for virus ol. så er det kansje best at jeg drar ut pluggen og kommer meg av nettet......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...