Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 den beste(ekleste, verste) scenen i the shining: den med dama i badekaret. utenom det var det ikke så skummel film. Er vel hovedsaklig en thriller, den filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 The Ring er en forbaskad skummel film. Alien(s) er også skummel som bare pokker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 The Ring er en forbaskad skummel film. Alien(s) er også skummel som bare pokker. The Ring er en forbaskad dårlig remake. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 The Ring er en forbaskad skummel film. Alien(s) er også skummel som bare pokker. The Ring er en forbaskad dårlig remake. Er det en regel blant filmbuffs at originalen er alltid bedre? Ringu var kjedelig. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er ingen regel det, ta The Thing for eksempel. Det er en hyllet remake. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er ingen regel det, ta The Thing for eksempel. Det er en hyllet remake. Carpenter Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 men seriøst.. the ring er dårlig.. nesten det samme skjer som i andre filmer der, men vet når ting kommer liksom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er det en regel blant filmbuffs at originalen er alltid bedre? Ja! Neida, men poenget er at det er historien til Ringu som er så fascinerende og ta kan vel for svarte bare Gore Verbinski holde seg bortevekk og lage piratfilmer istedet. De forbedret ikke akkurat historien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 23. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Både "Ringu" og "The ring" var grisedårlige, spør du meg. Jeg begynner seriøst å få nok av damer som kravler rundt på gulvet og har hår i øynene og skummelt ansikt.. med ubehagelige lyder i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Må innrømme at The Sixth Sense fikk meg til å rykke litt til noen ganger. Kjiipern for mora når hu blir catcha på video i begravelsen til dattera si. Skikkelig koselig hjemmevideo som plutselig dukket opp... Om dere skjønner hvor i filmen jeg referer til. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 De forbedret ikke akkurat historien. Det får heller være, men lages samme filmen to ganger; en gang på et språk jeg skjønner som er basert på en verden og en kultur jeg kjenner og en annen som er på et annet språk i en kultur som jeg ikke kjenner til, vil jeg like den første. Det som gjorde den ekkel var at det var en vanlig amerikansk familie, og det får meg til å tenke at det er faktisk mulig at det kan skje med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå