Döden Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Stephen King: IT Pet Sematary (1 men ikke 2.) Forøvrig må jeg si at "De Dødes Tjern" er skummle saker. Virker så "nærme" siden det er norskt. Hitchock: Fuglene Psycho Mer kommer jeg ikke på nå. Forøvrig ville jeg si at Resident Evil, AVP(2) og snart Doom 3 er skremmende spill. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Janivars: nye grøssere er elendig.. bare de gode gamle "kult" filmene som eier fra 70 80-tallet... det har jeg iallefall igjennom min erfaring ++ jeg samler på sånne filmer.. sats på de.. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Janivars: nye grøssere er elendig.. bare de gode gamle "kult" filmene som eier fra 70 80-tallet... det har jeg iallefall igjennom min erfaring ++ jeg samler på sånne filmer.. sats på de.. Problemet er at de er overdrevne, har kjipe effekter og elendig humor. Ingen av de er skumle heller Endret 31. juli 2004 av Manuel Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 da har du sjekka feile filmer Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Problemet er at de er overdrevne, har kjipe effekter og elendig humor. Ingen av de er skumle heller De nye filmene er nå mye mer overdrevet da! Eller, det har vel ikke kommet noe særlig de 10 siste årene som kvalifiserer som grøssere.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 *host host* Synes ikke nødvendigvis det lages dårligere grøssere i dag enn for 20-30 år siden. Problemet er at det er de dårlige grøsserne, eller popcornslashere som jeg kaller de som havner på det store lerretet. Det lages uhorvelig mange gode grøssere som blir kastet rett ut på DVD. Et veldig godt eksempel på dette er Takashi Miike sin nye film "Chakushin ari". Dette er mye "bredere" film enn hans tidligere verker. Kanskje dårligere, men definitivt bredere. Ergo, den havner på kino. Men, anyhows - Her har dere et par gode grøssere som kom etter den gyllne perioden på 70 og 80-tallet. Event Horizon A Stir of Echoes The Ring (am. versjon) Ôdishon Ichi the Killer Gokudô kyôfu dai-gekijô: Gozu Irréversible Se7en Just to name a few. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 haha Ichi the Killer eier.. men kan ikke akkurat si at det er en grøsser da.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har den originale versjonen av The Ring, selv om coveret er på engelsk og alt det der. Dritekkel film, ble ikke akkurat redd av å ta telefonen, men mobilen min ringte på et uhyggelig passende tidspunkt under filmen.. LOL gjett hvem som skvatt! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 haha Ichi the Killer eier..men kan ikke akkurat si at det er en grøsser da.. Det er vel en Thriller/Grøsser/Drama. Jeg synes den har elementer som gjør den til en slags grøsser. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Men uansett: Jason X - scenen med soveposene! PRICELESS! Denn var jo dyrebar Artig med skummle filmer, men kan ikke si jeg har fått hjertet i halsen så veldig mange ganger. Men når det først skjer så... Alien den 8 passasjer eller hva den het, den første Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hahahahahahhaha. Jason X er så utrolig dårlig. Den scenen med det enorme borret og kisen som blir spiddet. Kongekommentar som du VISSTE ville komme: "He's screwed". Huff huff huff! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Eller som Arnold i en film (husker ikke hvilken) spidder en fyr og sier "stick around". Men arnold er jo tøff da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Arnold i Commando etter han kjører et stålrør (sånn rør som transporterer damp) gjennom magen til en kar: "Let out some steam, Bennet"... *humre* Eller etter at han kutter en kar i to med motorsag i The Running Man: "He had to split". jaja, nok offtopic.. Lenke til kommentar
Ninpo Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 the shinning Og Omen filmene Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 The Shining er den beste jeg har sett hvertfall. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Beste grøsserfilmen jeg har sett må vel bli The ring (us) eller Dreamcatcher selvom sistnevnte hadde en forferdelig dårlig slutt. Men alt i alt er det disse filmene jeg har blitt skremt mest av:D Men filmer som Dawn of the dead (gammle) og nightmare on elmer street er jo bare morsomme. Husker jeg lo høyt under den nye Dawn of the dead. Den nye dawn of the dead er foresten konge! 5\6 synes jeg. Sikker på at mange kan bli skremt av den også.I allefall jeg hadde det ikke hvert for den morsomme musikken. Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 The Ring, uten tvil! Mange andre også, men håper The Village blir en bra film Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Night of the Living Dead trodde jeg skulle drite på mg den første gange jeg så den. Men det kan ha noe med at jeg var bare 10 år. Endret 22. august 2004 av NothgaliC Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 den beste(ekleste, verste) scenen i the shining: den med dama i badekaret. utenom det var det ikke så skummel film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå