gspr Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Er det den med de interessante karakterene som skal rømme fra fengsel? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jepp. Stemmer bra det. Kongefilm, om ikke verdens beste. (Det er jo en smakssak, men jeg vil putte den inn i min topp3-liste sammen med Blade Runner og [er ikke sikker]) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 De to verste:-House of a Thousand Corpses -The Gate Fantastisk!! Jeg trodde jeg var den eneste i Norge som hadde sett The Gate! Kan ikke huske hvor lenge siden, jeg bare husker han rollespill fyren som sendte helvetes tropper hjem igjen ved å sitere baksida av et platecover til et "satanist-band" (alle som spiller heavyrock er jo satanister). Også bygningsarbeider-zombiene som kom ut av veggene, etter at de hadde fortalt spøkelseshistorier om arbeidere som var murt inne i murvegger. Fint å ha porten til helvete under en lem i hagen sin gitt Må finne den filmen, så den når jeg var liten og husker enda masse detaljer. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 The gate har jeg på vhs. dærsken for en film! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Bitex: Det verste er at jeg så den for et par dager siden! Vi hadde ikke noe å gjøre på, og jeg og en annen ble "meldt frivillig" til å kjøre ned og leie en film. Coveret fanget blikket, og da vi hadde sett mang en "dårlig" skrekkfilm i sommer (Friday the 13th 1-7, Jason X, Jason vs Freddy, Braindead...) så den ut som en sikker vinner. Men hjelpes for en ufattelig dårlig og kjedelig film! INGEN døde jo! Ufattelig! Burde heller leid Friday the 13th 8-10... vi må jo gjennom alle 13 iløpet av sommeren. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) The Texas Chainsaw Massacre (ikke prøv dere engang) Dawn of the Dead (ikke her heller) The Sixth Sense (Hvis det kan kalles en grøsser) Nye skrekkfilmer som kommer: ® = Remakes 1408 The 9th Passenger 30 Days of Night 2001 Maniacs ® A Forest Dark A Tale of Two Sisters ® The After Killer Alice Alone Alone in the Dark The Amityville Horror ® Anacondas: The Hunt For the Blood Orchid Ascension Ashland Bag of Bones Baron Blood ® Bayou Birth Bitten Black Chapter Black Sabbath ® Blade: Trinity Blair Witch 3 (P) Blood and Chocolate BloodRayne Bone Canyon Boo! Boogeyman The Book of Skulls The Box Brew Bride of Frankenstein ® Bubba Ho-Tep (V) Candyman 4 Case 39 Cemetery Gates The Changeling ® The Cold Cold & Dark Constantine Cousins Creep Crimson Peak Cure ® Cursed Damnation Game The Dark Dark Water ® Darkness Darksiders Dead and Breakfast Dead Birds Dead Men Walking Dead of Night ® Dead People Dead Reckoning Dead Scared (V) Deep Core The Devil's Rejects Devour Diamond Dead Dog Soldiers: Fresh Meat Don't Be Afraid of the Dark ® Doom Don't Look Up ® Drawn El Charro The Exorcism of Anneliese Michel Exorcist: The Beginning (P) Evil Words ® The Eye ® Far Cry Fatal Frame Final Destination 3 Flight of the Dead The Fly ® The Forgotten Fragile The Gathering Ghost Rider Ginger Snaps Back (P)(V) Godsend Gravedancers The Grudge ® Hack/Slash Halloween 9 Hell Week Hellraiser: Deader (V) Hellraiser: Hellworld (V) Hide and Seek The Hills Have Eyes ® Holla The Hollow Home Sick (V) Horsemen House at the End of the Street House of Wax ® The Ill I Saw What You Did ® Invasion of the Body Snatchers ® The Invisible ® It's Alive ® Jekyll Knowing Ladies Night The Last Horror Picture Show The Last Patient The Last Sign The Lecter Variations (P) Legion The Lost The Last Voyage of Demeter The Machinist Madhouse (V) Man-Thing Man With a Movie Camera Memory of Demons Mile Zero Mortuary Mute Witness ® Necropolis Next Door Nightfall Nocturne Open Water Perfect Creature Pet Sematary ® Phone ® Possession Premonition Prime Evil Prom Night ® The Prophecy: Uprising (V) The Prophecy: Forsaken (V) The Reckoning Red Rover The Reincarnation of Peter Proud ® Resident Evil: Apocalypse Return of the Living Dead 4: Necropolis Return of the Living Dead 5: Rave From the Grave Return to Sleepaway Camp Riding the Bullet The Ring 2 Rise The River King Romasanta: The Werewolf Hunt (V) Rottweiler Saint Ange Samantha's Child Santa's Slay Satan's Little Helper Saw Scanners ® Season of the Witch Second Edition Seed of Chucky The Sentinel ® Servant of the Dark Shaun of the Dead Silent Hill Skeleton Key Snakeskin Society 2: Body Modification Solace Stay Strangeland 2: The Cult of Personality Stray Toasters Submerged Succubus Superstition Suspiria ® Sword of Dracula Tamara Threading Over Dark The Toolbox Murders ® Tortured Souls Town Creek Trauma Trespassing Trout Turn ® Twilight Ultraviolet Underworld 2 Underworld 3 The Village Wake the Dead The Watch Werewolf Werewolf By Night The Wicker Man ® Within the Woods Endret 26. juli 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Scarface, en skummel liste. Haha, har ikke sett så mange kalkunorginaler på et sted noen gang. Vel, det var dog noen jeg vil stifte nærmere bekjentskap med og dette er: Bag Of Bones (genial bok av Stephen King) Alone in the Dark Far Cry Silent Hill De tre siste er jo dataspilltitler, alle 3 SKITSKUMLE! Særlig Silent Hill. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Norsklærerens hevn - 2004 "En skrekkelig skummel film med en gammel norsklærer i hovedrollen. I nattens mulm og mørke sporer han opp hw.no-medlemmer som har en overveldende mengde orddelings-feil i innleggene sine, og hakker dem opp med en sløv spiseskje." "Grøss og gru!" - Bergens Tidende "IIIK!" - VG Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Scarface, en skummel liste. Haha, har ikke sett så mange kalkunorginaler på et sted noen gang. Vel, det var dog noen jeg vil stifte nærmere bekjentskap med og dette er: Bag Of Bones (genial bok av Stephen King) Alone in the Dark Far Cry Silent Hill De tre siste er jo dataspilltitler, alle 3 SKITSKUMLE! Særlig Silent Hill. Har desverre ikke spillt Silent Hill enda Men Far Cry....DAMN SÅ FREAKY! Endret 26. juli 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
bandoola Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Når vi var inne på Stephen King glemte vi The Green Mile gitt. kongefilm jo Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Har desverre ikke spillt Silent Hill enda Unn deg selv eneren, og i sær toeren. Bedre spill til PSX2 finnes ikke. Toeren er min favoritt, siden den er trist i tillegg til skummel. Unngå 3'eren for en hver pris. men for ikke å være off-topic: Event Horizon WORD The Fog WORD PumpkinHead DENNE, er skummell. TommyKnockers og DENNE er bare RÅ. Endret 27. juli 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Stephen King er best i bokform. The Changeling April Fools day som er en form for grøsser komedie. The shining/ondskapens hotell (king) The dark Half (king) Maximum overdrive (king), trucks som er en annen film versjon av samme bok er ikke like bra. Pitch Black Evil Dead filmene er en kult klassiker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 The Green Mile Når vi var inne på Stephen King glemte vi The Green Mile gitt. kongefilm jo! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg synes "Storm of the Century" tapte seg etter sånn ca 2,5 timer. Den skumle stemningen forsvant inn i idioti og dårlig CGI. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Bitex: Det verste er at jeg så den for et par dager siden! Vi hadde ikke noe å gjøre på, og jeg og en annen ble "meldt frivillig" til å kjøre ned og leie en film. Coveret fanget blikket, og da vi hadde sett mang en "dårlig" skrekkfilm i sommer (Friday the 13th 1-7, Jason X, Jason vs Freddy, Braindead...) så den ut som en sikker vinner. Men hjelpes for en ufattelig dårlig og kjedelig film! INGEN døde jo! Ufattelig! Burde heller leid Friday the 13th 8-10... vi må jo gjennom alle 13 iløpet av sommeren. freddy vs jason og jason x er vel mer action en horror. jeg for min del syntes jason x var mer "Komedie" Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Bitex: Det verste er at jeg så den for et par dager siden! Vi hadde ikke noe å gjøre på, og jeg og en annen ble "meldt frivillig" til å kjøre ned og leie en film. Coveret fanget blikket, og da vi hadde sett mang en "dårlig" skrekkfilm i sommer (Friday the 13th 1-7, Jason X, Jason vs Freddy, Braindead...) så den ut som en sikker vinner. Men hjelpes for en ufattelig dårlig og kjedelig film! INGEN døde jo! Ufattelig! Burde heller leid Friday the 13th 8-10... vi må jo gjennom alle 13 iløpet av sommeren. freddy vs jason og jason x er vel mer action en horror. jeg for min del syntes jason x var mer "Komedie" EEEEEEEEEEEEEK! Først av alt fikk vi i går med sjokk vite at det IKKE finnes 13 filmer, men bare 8! Da er vi jo ferdig, da Men uansett: Jason X - scenen med soveposene! PRICELESS! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 @gspr: Det er 9 Fredag den 13. filmer + Jason X og Freddy Vs. Jason. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå