ComDog Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hey alle sammen, jeg har nettopp fått SE K700i og hadde tenkt å laste ned mms til den fra netcom (som jeg er bundet til de neste 2 årene) så viser det seg at de ikke har lagt ut mms til K700i, dette er jo helt ræva av netcom , så vet noen av dere en annen utvei for å få mms???? Jeg må bare ha mms Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Vurdert å sende en liten mail til Netcom for å gjøre dem mer oppmerksomme for dette? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hey alle sammen, jeg har nettopp fått SE K700i og hadde tenkt å laste ned mms til den fra netcom (som jeg er bundet til de neste 2 årene) så viser det seg at de ikke har lagt ut mms til K700i, dette er jo helt ræva av netcom , så vet noen av dere en annen utvei for å få mms???? Jeg må bare ha mms Før du klager så kanskje du burde sjekke ordentlig`? https://netcom.no/ota/choosephone.htm?phone...or=SonyEricsson Du er blind hvis du ikke ser K700 på listen over støttede telefoner der. Lenke til kommentar
ComDog Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Hey alle sammen, jeg har nettopp fått SE K700i og hadde tenkt å laste ned mms til den fra netcom (som jeg er bundet til de neste 2 årene) så viser det seg at de ikke har lagt ut mms til K700i, dette er jo helt ræva av netcom , så vet noen av dere en annen utvei for å få mms???? Jeg må bare ha mms Før du klager så kanskje du burde sjekke ordentlig`? https://netcom.no/ota/choosephone.htm?phone...or=SonyEricsson Du er blind hvis du ikke ser K700 på listen over støttede telefoner der. Det vet jeg, men hvis du går videre inn og trykker på aktivere mms står det at du må skrive mobilnr. og velg mobil type og der er ikke k700i Lenke til kommentar
ComDog Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Vurdert å sende en liten mail til Netcom for å gjøre dem mer oppmerksomme for dette? og har tenkt på det, men ville bare se om det var en annen måte å gjøre det på... Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hey alle sammen, jeg har nettopp fått SE K700i og hadde tenkt å laste ned mms til den fra netcom (som jeg er bundet til de neste 2 årene) så viser det seg at de ikke har lagt ut mms til K700i, dette er jo helt ræva av netcom , så vet noen av dere en annen utvei for å få mms???? Jeg må bare ha mms Før du klager så kanskje du burde sjekke ordentlig`? https://netcom.no/ota/choosephone.htm?phone...or=SonyEricsson Du er blind hvis du ikke ser K700 på listen over støttede telefoner der. Det vet jeg, men hvis du går videre inn og trykker på aktivere mms står det at du må skrive mobilnr. og velg mobil type og der er ikke k700i Da ringer du kundeservice på 05050 eller sender en mail Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 fikk det til på min telefon Lenke til kommentar
ComDog Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Hey alle sammen, jeg har nettopp fått SE K700i og hadde tenkt å laste ned mms til den fra netcom (som jeg er bundet til de neste 2 årene) så viser det seg at de ikke har lagt ut mms til K700i, dette er jo helt ræva av netcom , så vet noen av dere en annen utvei for å få mms???? Jeg må bare ha mms Før du klager så kanskje du burde sjekke ordentlig`? https://netcom.no/ota/choosephone.htm?phone...or=SonyEricsson Du er blind hvis du ikke ser K700 på listen over støttede telefoner der. Det vet jeg, men hvis du går videre inn og trykker på aktivere mms står det at du må skrive mobilnr. og velg mobil type og der er ikke k700i Da ringer du kundeservice på 05050 eller sender en mail Skal prøve det, takk skal du ha God natt folkens Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du kan sende SMS-en: MMS til 1989 (tror jeg det var). Det virket på min. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (som jeg er bundet til de neste 2 årene) 2 ÅR??? Har er da prisen for K700 da? Har hørt at det ikke lov å ha lengre bindingstid enn 1 år nå? Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Velg innstillingene for T610 eller T630 da, de skal fungere til K700. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kjører du linja på max hele tiden (og når det ikke er så mye båndbredde å bruke av, gjør man gjerne det) har det lønnet seg å bruke oppringt de gangene jeg har regnet over det. GPRS passer best når man vil være lenge online, siden man slipper å betale noen minuttavgift. Hvis du har hi-speed på abbonnementet ditt, går GPRS og oppringt ca like fort (men noen operatører tar dobbel minuttpris for hi-speed). Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (som jeg er bundet til de neste 2 årene) 2 ÅR??? Har er da prisen for K700 da? Har hørt at det ikke lov å ha lengre bindingstid enn 1 år nå? Man får 18 månder etter det jeg vet Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det er jo bare å gå inn på www.sonyericsson.com og bestille mms-innstillingen derfra... Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (som jeg er bundet til de neste 2 årene) 2 ÅR??? Har er da prisen for K700 da? Har hørt at det ikke lov å ha lengre bindingstid enn 1 år nå? Man får 18 månder etter det jeg vet Etter 15. mars (tror det var den datoen) skulle det ikke være lov å selge mobiler med bindingstid på mer enn 12 mnd. Lenke til kommentar
GA Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ikke til privatpersoner nei... MEn til bedrifter er det det... Telenor har hværtfall 18 måneder på bedrift fortsatt... Hva netcom har vet jeg ikke... Lenke til kommentar
ComDog Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 (som jeg er bundet til de neste 2 årene) 2 ÅR??? Har er da prisen for K700 da? Har hørt at det ikke lov å ha lengre bindingstid enn 1 år nå? Man får 18 månder etter det jeg vet Etter 15. mars (tror det var den datoen) skulle det ikke være lov å selge mobiler med bindingstid på mer enn 12 mnd. da kostet mobilen 1550kr med netcom buissnis eller no med bindetid i 2år Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ikke til privatpersoner nei... MEn til bedrifter er det det... Telenor har hværtfall 18 måneder på bedrift fortsatt... Hva netcom har vet jeg ikke... Har nylig fått K700i med Telenor Bedrift gjennom jobben - og der er bindingstiden 12 måneder. Lenke til kommentar
ComDog Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Det er jo bare å gå inn på www.sonyericsson.com og bestille mms-innstillingen derfra... jeg gikk inn der og fikk en sms med instillinger, men det tar enda en evighet å laste ned en mms og det står bare en error Lenke til kommentar
ComDog Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 nå har jeg fått mms instillinge, men når jeg skal sende mms så blir den lagt i utboks og mottakeren får den ikke, hva er galt??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå