Prnkstr Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Lurte på om noen her hadde snøring på hvordan man lager en loop funsjon i Ibasic. Leste igjennom manulaen, men det eneste jeg presterte å lage var en nedtelling fra 500 billioner eller no mot null...tok en stund + en god del ram for ¨å si det slik... Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Av det lille jeg har hat om programering i basic så høres dette ut som kan løses med en DO-LOOP proframering. DO setter du på starten av løkka og koop på slutten av løkka. Et eksempel 1. DO 2. Hei hva heter du 3. LOOP Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Dette er strengt tatt egentlig ikke forumet for slike spørsmål, da det skal diskuteres om Visual Basic eller de eldre versjonene, men jeg tror ikke det gjør noe. Så til spørsmålet ditt: Syntaksen for en loop skulle være noe ala VB: def exit DO : Legg koden her, og sett exit til 1 når du vil avslutte UNTIL exit = 1 EDIT: Myrsve var raskere enn meg. Endret 24. juli 2004 av aadnk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå