Gå til innhold

spørsmål angående Sennheiser PC 155 USB og PC 150

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe meg Sennheiser PC 155 USB og jeg har lest forskjellige anmeldelser, og den har fått ganske bra kritikk.

Men så lurer jeg på om noen her på forumet har Sennheiser PC 155 USB , og som kan forklare hva de synes om denne ?

Og jeg fant den på Her til kr 1460, noen som vet om dne kan skaffes billigere et annet sted ?

Takk for svar :)

EDIT: Fant ut av Sennheiser PC 150 er den samme uten USB, men så lurer jeg på om jeg burde gå for den med USB (Innebyd lydkort) eller den PC 150 ?

Jeg har nå Sound blaster Audigy LS, trur dere den innebyge lydkortet på Sennheiser PC 155 USB er bedre?

Endret av Cold Snake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg PC 150 i dag, men jeg måtte koble ut høytalerne mine, og så sette inn headset ledningen på lydkortet.

Og det er litt dumt, pga hver gang jeg skla bruke høytalerne på pc'en, så må jeg sette inn ledningen på lydkoret, og når jeg skla bruke headsetet må jeg bytte om, og det er tungvint.

Men finnes det noe overgang eller no annet jeg kan kjøpe ?

Hvis ikke så bruker jeg muligens angrefristen, og kjøper PC 155 USB istedet :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jepp, men hva mener du med at lyden blir mer oppløst, merker du stor forskjell ?

Søren å, når jeg velger headphones på creative menyen så skurer basen dritt mye, og lyden blir dårlig :no:

Så jeg må ha den på 4.1 speakers som jeg har da, så det valget må jeg ha på når jeg bruker headphones også, og da blir lyden feil, særlig når jeg spiller :(

Så hvis ikke jeg finner ut av problemet, så bruker jeg angrefristen, og kjøper Sennheiser PC155USB så slipper jeg det jævla lydkort køddet :mad:

Noen som vet hva som kan være galt ? :cry:

Og når jeg kobler på høytalerne, og så velger headset, så skraper det også på basen og lyden selv på høytalerne også, rart :ermm:

Endret av Cold Snake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...