Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan føkker man opp en epost konto?

Anbefalte innlegg

Mulig dette ikke er et tema som er helt lovlig å ta opp her, men jeg prøver:

En "kompis" av meg har holdt på med dama mi mens jeg har vært i militæret, nå er jeg forbanna!

Er det noen som vet om en side der man kan legge inn en e-post adresse slik at e-post adressen blir spamma/bomba sønder og sammen med mails? Jeg vet det var en god side for en stund tilbake der man kunne gjøre det, men finner ikke URL'n.

Jeg vet at dette er litt på kanten, men har personlige grunner til å lage litt kvalme, help me out!

På forhånd takk!

- monosapien

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig dette ikke er et tema som er helt lovlig å ta opp her, men jeg prøver:

En "kompis" av meg har holdt på med dama mi mens jeg har vært i militæret, nå er jeg forbanna!

Er det noen som vet om en side der man kan legge inn en e-post adresse slik at e-post adressen blir spamma/bomba sønder og sammen med mails? Jeg vet det var en god side for en stund tilbake der man kunne gjøre det, men finner ikke URL'n.

Jeg vet at dette er litt på kanten, men har personlige grunner til å lage litt kvalme, help me out!

På forhånd takk!

- monosapien

Kan du ikke bare oppsøke "kompisen" din og %¤%%& ? :)

Lenke til kommentar

Faen da folkens!

Dette emnet er 10 minutter gammelt og det begynner allerede å bli spammet med usaklige svar! Kan ikke noen heller komme med ”løsning” på spørsmål isteden for å leke rådgiver og fortelle meg hvordan jeg skal ”oppføre” meg og hva jeg burde gjøre. Jeg har ikke vært på dette forumet på 6 mnd nå, skjønner så jævla godt hvorfor når jeg ser at folk bare poster ”for å poste”!

Ja jeg er forbanna, trenger KUN hjelp til det jeg spør om, alt annet driter jeg i akkurat nå!

- Monosapiens

Lenke til kommentar
Er vel dama de sin konto som skulle blitt føkka.

Men aunsett er ikke dette å synke noe lavt. Hvorfor ikke heve deg over driten og glemme dem begge.

Det er jeg enig i, greit nok at det i dette tilfellet er en kompis, men hvorfor blir alle så agressive på fyren i ett slikt tilfelle, det er jo dama som er kjipest. Kjipt når sånn skjer, begynn med en agressiv hobby, og ras fra deg, hev deg over begge to, og fortsett framover, ikke la disse menneskene ta opp mer av din tid og innsats.

AtW

Lenke til kommentar
Faen da folkens!

Dette emnet er 10 minutter gammelt og det begynner allerede å bli spammet med usaklige svar! Kan ikke noen heller komme med ”løsning” på spørsmål isteden for å leke rådgiver og fortelle meg hvordan jeg skal ”oppføre” meg og hva jeg burde gjøre. Jeg har ikke vært på dette forumet på 6 mnd nå, skjønner så jævla godt hvorfor når jeg ser at folk bare poster ”for å poste”!

Ja jeg er forbanna, trenger KUN hjelp til det jeg spør om, alt annet driter jeg i akkurat nå!

- Monosapiens

Hadde vel greit å passe språket sitt også her på forumet, ellers blir denne posten stengt rimelig fort.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

Skal hevnen din bestå av å bombe inboxen? uh oh ah for en hevn! Sikker på at de kommer til å bælje flere måneder etter "angrepet" ditt.

Det er DU som henger i en tynn tråd nå... Råder deg til å ta en titt på reglene for forumet.

Lenke til kommentar

#fjernet# virker ikke den test #fjernet#

ville heller kjørt noe verre på han e en noen 1000 mails :)

han kommer til og le seg i hjel! :)

#Redigert av moderator - fjernet noen linker#

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
Takk!

Fikk akkurat en mail fra en her med link til siden jeg spurte etter så nå kan alle ”wise guys” bare fortsette med å gi ”råd om livet” og annet usaklige pisspreik en lørdagskveld!

- Monosapiens

Vel, for å svare med samme mynt, inntrykket jeg føler du har gitt av deg selv i denne posten kan summeres med ordene:

Dust. Fjortis. Taper.

Ikke rart hun forrådte deg.

Lenke til kommentar
så nå kan alle ”wise guys” bare fortsette med å gi ”råd om livet” og annet usaklige pisspreik en lørdagskveld!

ok. i så tilfelle vil jeg bare si at du ikke skal gjøre noe du angre på. det beste er

å være med gode venner og tenke så lite på det som mulig.

Lenke til kommentar

kommer an på.. om du bruker en bomber som bruker en "server" til og gjøre kan de ikke finne ut en dritt....

personelig er det og gå lavt og bombe en mail bare for at han er sur på kjerriga.. ikke fyrn si skyld mener jeg...

#Redigert av moderator - fjernet uheldig oppfordring#

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
Takk!

Fikk akkurat en mail fra en her med link til siden jeg spurte etter så nå kan alle ”wise guys” bare fortsette med å gi ”råd om livet” og annet usaklige pisspreik en lørdagskveld!

- Monosapiens

Hei!

Hvis du blir fornøyd med å sende "kompisen" din spam mail fordi han har tukla med dama di,så har du er problem vil jeg si.

Dump dama og drit i kompisen, sånne folk er ikke noe å spare på :)

Sikkert nok av grafikk kort nødende folk her,så hvis du byr dem et x800xt eller 6800 Ultra kort,så tar sikkert noen her en "prat" med han

:p

Lenke til kommentar

Stenges av åpenbare grunner.

For de som ikke forstår hvorfor:

Mulig lovbrudd og veivisning til hvordan forpeste andres liv (hurra for spam?)

Uheldige utsagn om legemsbeskadelse (Drapstrusler? Seriøst?)

Og att-på-til mulig feilpost (Slike tråder hører egentlig ikke hjemme her i det hele tatt.)

Eventuelle kommentarer, protester eller lignende, bes vennligst tas på PM direkte til meg (eller en annen moderator).

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...