erikstein Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Noen som har erfaringer med programerbare fjernkontroller til stuePC? Ser at www.vendur.no har flere inne, men jeg vet ikke hvilken jeg burde velge.. Skal brukes sammen med WinXP MCE. Lenke til kommentar
crusade Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei Alle fjernkontrollene fungerer finfint under windows MCE gjennom programvaren som følger med.. Det heile blir nok smak og behag.. Trenger du RF, står maskina på eit anna rom enn du oppholder deg i? Om du er i samme rom ville eg gått for ein IR kontroll da utvalget er større på disse og mange av dei har funksjoner som RF kontroller ikkje har. Blant annet mulighet for å slå PCen på. Du kan slå ein PC av med alle kontrolle, men kun Accent IR kit og iMon intern kan slå den på.. Alt i alt er det smak og behag, ka model liker du best, ka funksjoner trenger du, hvilke farge..osv.. PS: husk og å sjekke om det følger med programvare eller om du må bruke f.eks. Girder som kan være litt arbeid å sette opp.. mvh .runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå