martbigz Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg er da den stolte eier av SB Live! 5.1, og lurer på følgende ting : Har det kortet støtte for ASIO? Ikke de pokkers kX project driverene, de bugger og suger max. jeg tenker mer på om creative har sluppet asio drivere, slik de har gjort med audigy serien. trenger virkelig å vite dette Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 *Lurer også på det samme, derfor abbonerer jeg på denne tråden* Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 http://michael.tippach.bei.t-online.de/asio4all/ Smart WDM-ASIO driver som gjør at du kan bruke ASIO med ditt 400-kroners creative-kort, eller til og med onboard-lydkort. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) dobbelpost Endret 25. juli 2004 av radiated Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 okei.. dumt spørsmål.. .. hva er ASIO? bruker pr i dag standard driverene til mitt SB Player 5.1 kort.. blir det noe forskjell da? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 ASIO er drivere for å kunne kjøre VST-instrumenter i f.eks. Steinbergs Cubase,så det er bare av interesse hvis du driver med musikk-relaterte oppgaver. Lenke til kommentar
martbigz Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ok, skal teste ut de driverene Men blir dette på samme måte som kX project? For de driverene saug virkelig rau. Dem ødela alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå