Sveini89 Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 hem men alt virker helt fint når jeg ikke har switchen i nede når jeg bare eg kobla tl ruteren.. men når jeg prøver å koble til switchen så sjer det null Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 hem men alt virker helt fint når jeg ikke har switchen i nede når jeg bare eg kobla tl ruteren.. men når jeg prøver å koble til switchen så sjer det null Det funker på en maskin ned og når du plugger i switchen skjer det ingenting? Kan være kablingsproblemer eller defekt switch. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 hva med å prøve en krysset kabel mellom ruter og switch? Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 KABEL FEIL HEHE Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Men jobber man i bravida, skal man lage kabler like lett som jeg lager pizza Lenke til kommentar
Mr-Zin Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 som de fleste "moderne" switcher har dem også en egen port for krysset og ikke krysset cat ledning, så hvis du ikke fikk det til å funke, så prøv port hvor det sikkert står et slik tegn: "=" hvis ikke prøver du i porten hvor det burde være et "x" tegn begge tegnene står for ikke krysset og krysset, ganske logisk. også har du det med noen andre switch/hub, at man bruker eventuelt port 1 eller port 8, hvis jeg har forstått det rett har du fått ting til å funke, men tenkte jeg skulle skrive det jeg har på hjertet uansett Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 finø den... er du flink til og lage pizza?.. vist du har 30år utdanning i pizza skal du få en 30års utlert telemontør i bytte :p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå