asad Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Kan det hende jeg slipper moms på en cpu jeg eventuelt bestiller fra ebay? Pakka er liten så kanskje dette er mulig? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Momsen har vel mer med verdien å gjøre... Lenke til kommentar
FrodoTorpedo Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er vel nesten som noen damer sier: "Det er ikke størelsen det kommer an på." Nei, det kommer vel litt an på. Stopper den i tollen så må du regne med å betale moms. Noe som mange blander sammen er toll og moms. Det er ikke toll på datautstyr, så det er sagt en gang for alle. Moms derimot slipper man vanligvis ikke unna hvis varen koster mer enn 200,- blanke norske kroner. FrodoTorpedo Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Og det er 24% ikkesant? Den koster egentlig 2800kr, da blir det 700kr ekstra da. Er det flere utgifter jeg kan regne med? Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Og det er 24% ikkesant? Den koster egentlig 2800kr, da blir det 700kr ekstra da. Er det flere utgifter jeg kan regne med? frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå