Plomma2 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei Jeg har lyst til å lære meg litt om hvordan man modder. Har jeg moddet små ting i Max Payne 2, FarCry og CS, men jeg vil lære meg litt mere. Fins det noen sider/forum som stortsett bare er om modding? Jeg kunne jo brukt gamer sin del, men det er ikke så veldig mange her inne så et forum der folk bare snakket om modding hadde vært greit. Grunnen til at jeg spør er at jeg, som mange andre, har lyst til å prøve å modde CS:Source når det kommer ut siden vi får med koden. Noen som vet om noen forum e.l.? Takker for alle svar Lenke til kommentar
zeox Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Grunnen til at jeg spør er at jeg, som mange andre, har lyst til å prøve å modde CS:Source når det kommer ut siden vi får med koden. det hjelper ikke om du har koden når det ikke er gitt ut noe SDK (Software Development Kit), slik at man kan se på, eller gjøre om/ legge til kode..... er du ute etter koding, er www.thewavelength.net en bra side å begynne Endret 26. juli 2004 av ]zeOx[ Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva vil du gjøre? Lissom, du har vel en plan om hva du vil modde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå