Launch Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Power knappen forsvant inn i skjermen og står på skrå innover, tenkte å skru opp skjermen å se hva dette er fornoe tull, er det noe spesielt jeg må passe på? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du må jo bare passe på å trekke ut kontakten! Godt mulig at du ikke får fiksa det slik det var. Da bare lar du bryteren stå i 'på' og lar den være. Du kan ha heller ha en bryter eksternt. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Huff, hvorfor skjer sånnt alltid med meg hehe...Har såvidt trykket på knappen, det er microswitch på den så den skal bare en millimeter inn Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har du prøvd å slite den på plass med et skarpt skrujern eller en kniv e.l.? Om du ikke får det til så tror jeg det er smartest å la skjermen stå uten strøm over natta før du åpner den, for du må ganske sikkert ut med hele innmaten for å komme til det lille kretskortet bryteren der er montert på. Slik har det ialefall vert på de skjermene jeg har vert opp med. Og når du setter alt sammen igjen, ta deg GOD tid, ikke forsøk å presse på plass chassiet, du har garantert bomma på en festetapp Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) hyundai imagequest p910+? edit: hmm, den ringen ser litt bred ut rundt knappen til å være den skjermen. jeg har problemer med min skjer ingenting når jeg trykker, heldigvis står den på. lurt på om jeg skal åpne og se an, sende inn gidder jeg ikke selv om den er under 2 år Endret 24. juli 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Er en ADI skjerm av ett eller annet slag. Knappen spratt tilbake da jeg løsnet skruene på dekselet og rikklet en god del på det, hehe spjong sa det så var det fixet. Måtte ta avmagnetisering ettpar ganger for den fikk grønn linje der start baren er i windows, nå er den som ny *Tørke svetten og tar seg et glass Cola* Endret 24. juli 2004 av Launch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå