totten Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg har kjøpt en siemens m65 men for ikke gprs oppsettet til å virke. Er det noen som kan forklare hvordan det gjøres manuelt. Har prøvd oppsettet frs siemens uten hell for bare feilmeldingen feil med nettverket. Har tele2 Lenke til kommentar
jorg Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) har m65 med tele2 jeg og.. sleit skikkelig i starten med og få det till. Det funket i mange uker og plutselig i dag funket det ikke.. jeg satt mms og wap opp på nytt.. funka ikke da hellerm men noen min etterpaa funker det.. vet ikke om det er nettet til tele2 eller ikke, men prøv og sett mobilen din til engelsk og så gå og få mms oppsett og wap oppsett.. litt lettere og skjønne alt når det er på engelsk, synes ihvertfall jeg da gl... : uuuuuuups, der ble alt feil.. du har jo gprs problemer... haha.. ring til tele2 kundeservice som er åpent på Mandag - Fredag: 08:00-17:00 Lørdag - Søndag: Stengt tlf er 02000 Endret 24. juli 2004 av jorg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå