DrErling Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg drakk Mack Øl fra jeg var 16 til jeg var 20. Det var liksom sånn at øl-utsalget ikke solgte noe særlig annet... Kan jo selvfølgelig prøve å påstå at det ikke har formet meg i negativ retning, men er redd det ikke blir tatt for god fisk. Mang en gang har jeg rekvirert èn kasse mack på fest... Det var helt til jeg flyttet til Oslo og oppdaget import øl... Etter 2 år med testing av alt fra leffe til svensk 2,5%, så endte jeg opp med Carlsberg. Jeg har vært en god kunde for Carlsberg. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Stemmer paa Kilkenny. Naa er det jo saann at ikke alle "velsmakende" oell kan drikkes i mengder - flere av oell-typene med mest smak er direkte _daarlige_ aa drikke seg full paa. Derfor kanskje en ide aa starte med "gode" oell for saa aa gaa over til litt mer "lette" oell? //redigert: Jeg glemte aa si at har dere sjangsen til det, proev Newcastle Pale Ale. Konge-brygget over noen! [ Denne Melding var redigert av: drdoogie på 2002-05-03 13:42 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei DrDoogie! Mulig ein ide.. Skal smake på killkenny i helga trur eg.. Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 AASS Fatøl til CS og SOF2! :razz: Carlsberg til internett browsing ! Verste øl: Alt Ringnes og Budwiper (kattepiss)! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei mr.a! Synest ikkje noko om drikking og holde på med pcén samtidig.Dvs spilling innstallering eller andre "ting" ein kan gjære samman med ein pc.. Elles så synest eg du mr.a har litt vel,hardt ut mot Tormod Hermansen.. Synest det er greit å være i mot meininger til ein person..Men,nesten gå til personangrep synest eg er ille.. (sølv om det ikkje er sikkert Tormod Hermansen tar det ille opp..) Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 14:41, Mr.Hassan skrev:Hei mr.a!Synest ikkje noko om drikking og holde på med pcén samtidig.Dvs spilling innstallering eller andre "ting" ein kan gjære samman med ein pc..Elles så synest eg du mr.a har litt vel,hardt ut mot Tormod Hermansen..Synest det er greit å være i mot meininger til ein person..Men,nesten gå til personangrep synest eg er ille..(sølv om det ikkje er sikkert Tormod Hermansen tar det ille opp..) Mr.Hassan jeg er enig i det at pc og etanol ikke passer sammen. Jeg har selv busta en cpu og et hovedkort på den måten! :razz: Når det gjelder angrepet på tormod så syns jeg ikke at han burde ta det personlig, bare det at han ikke driver busniessen på riktig måte! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-04-25 11:09, eldorado2097 skrev:Ingen ting som slår San Miguel :smile: Helt enig med deg! Holdt Warsteiner som klar 1er før jeg tok turen ned til Filippinene og fikk smakt San Miguel. Fra det øyeblikket ble jeg frelst og hekta på San Miguel..! Skal ned til Tyskland i sommer, får passe på å kjøpe med meg en god del San Miguel, i tillegg til alle de rare energidrikkene de har der nede :smile: Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Øl er ferskvare ! Kjøper alltid lokalt øl der jeg er, det er stort sett det beste. Men det er viktig å vite HVA som er lokalt... Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 I Malaysia er Carlsberg lista opp under 'local beers'. Dei har riktignok tapperi der, men det er kanskje å strekke det litt langt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 san miguel, sol og corona er greier jeg kan bøtte innpå hvis jeg har penger til det.. bedre øl finnes ikke. men, det var det med pengene.. som oftest går det i hansa fatøl. begynte med "store gutter", hvis det er noen som husker den.. neon-oransje label med to neongrønne menn på. Lenke til kommentar
SirSkr Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Beste ølet er selvsagt det du har laget selv. Og ikke tro det er det skvipet du får fra ølset kjøpt i den lokale vinlegginssjappa, selv om disse kan brukes som basis bare du kaster oppskriften og lager ølet korrekt. Sjekk ut http://www.norbrygg.com [ Denne Melding var redigert av: SirSkr på 2002-05-04 18:53 ] Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 18:52, SirSkr skrev:Beste ølet er selvsagt det du har laget selv. Og ikke tro det er det skvipet du får fra ølset kjøpt i den lokale vinlegginssjappa, selv om disse kan brukes som basis bare du kaster oppskriften og lager ølet korrekt. Sjekk ut http://www.norbrygg.com jepp.. Sukkerøl! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 kun sett et par her som nyter skikkelig øl fra cb... litt synd det, for ingenting er som ei kald cb pilsner på en holme i lillesand blandt alle de søde østlandsjentene. nå er det ikke lenge igjen nei... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 20:13, Noldus skrev:kun sett et par her som nyter skikkelig øl fra cb...litt synd det, for ingenting er som ei kald cb pilsner på en holme i lillesand blandt alle de søde østlandsjentene.nå er det ikke lenge igjen nei... Du har skjønt det Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 13:44, psilocybe skrev: begynte med "store gutter", hvis det er noen som husker den.. neon-oransje label med to neongrønne menn på. Jeg drakk meg full den noen ganger ja:D Fattig som jeg var i mine unge dager så var det greit å betale 45 + pant for en 1.5l øl.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei Sirhartge! Vel, store gutters øl på plast flaske... :wink: Elles så testa eg ut killkenny i går.. Synest ikkje det var så godt.. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Heineken var min store favoritt inntil den ble eksport. Beste ølet som finnes etter mitt syn er Heineken. Ellers hadde vi jo "blåmack" som også var veldig bra øl. Selges blåmack ennå? Hvor? Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-05-05 00:04 ] Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-04-25 11:09, eldorado2097 skrev:Ingen ting som slår San Miguel :smile: San Miguel på flaske er min favoritt. Deilig øl!! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Er det bare jeg som liker Bud? Verdens mest solgte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå