Gå til innhold

Beste øl på markedet


Odden

Anbefalte innlegg

Jeg drakk Mack Øl fra jeg var 16 til jeg var 20. Det var liksom sånn at øl-utsalget ikke solgte noe særlig annet... Kan jo selvfølgelig prøve å påstå at det ikke har formet meg i negativ retning, men er redd det ikke blir tatt for god fisk. Mang en gang har jeg rekvirert èn kasse mack på fest...

 

Det var helt til jeg flyttet til Oslo og oppdaget import øl... Etter 2 år med testing av alt fra leffe til svensk 2,5%, så endte jeg opp med Carlsberg.

 

Jeg har vært en god kunde for Carlsberg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer paa Kilkenny.

 

Naa er det jo saann at ikke alle "velsmakende" oell kan drikkes i mengder - flere av oell-typene med mest smak er direkte _daarlige_ aa drikke seg full paa.

 

Derfor kanskje en ide aa starte med "gode" oell for saa aa gaa over til litt mer "lette" oell?

 

//redigert:

 

Jeg glemte aa si at har dere sjangsen til det, proev Newcastle Pale Ale.

 

Konge-brygget over noen!

 

[ Denne Melding var redigert av: drdoogie på 2002-05-03 13:42 ]

Lenke til kommentar

Hei mr.a!

Synest ikkje noko om drikking og holde på med pcén samtidig.Dvs spilling innstallering eller andre "ting" ein kan gjære samman med ein pc..

 

Elles så synest eg du mr.a har litt vel,hardt ut mot Tormod Hermansen..

Synest det er greit å være i mot meininger til ein person..Men,nesten gå til personangrep synest eg er ille..

(sølv om det ikkje er sikkert Tormod Hermansen tar det ille opp..)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-03 14:41, Mr.Hassan skrev:

Hei mr.a!

Synest ikkje noko om drikking og holde på med pcén samtidig.Dvs spilling innstallering eller andre "ting" ein kan gjære samman med ein pc..


Elles så synest eg du mr.a har litt vel,hardt ut mot Tormod Hermansen..

Synest det er greit å være i mot meininger til ein person..Men,nesten gå til personangrep synest eg er ille..

(sølv om det ikkje er sikkert Tormod Hermansen tar det ille opp..)




 

Mr.Hassan jeg er enig i det at pc og etanol ikke passer sammen. Jeg har selv busta en cpu og et hovedkort på den måten! :razz:

 

Når det gjelder angrepet på tormod så syns jeg ikke at han burde ta det personlig, bare det at han ikke driver busniessen på riktig måte!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-25 11:09, eldorado2097 skrev:

Ingen ting som slår San Miguel :smile:


 

Helt enig med deg!

 

Holdt Warsteiner som klar 1er før jeg tok turen ned til Filippinene og fikk smakt San Miguel. Fra det øyeblikket ble jeg frelst og hekta på San Miguel..!

 

Skal ned til Tyskland i sommer, får passe på å kjøpe med meg en god del San Miguel, i tillegg til alle de rare energidrikkene de har der nede :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-04 13:44, psilocybe skrev:

begynte med "store gutter", hvis det er noen som husker den.. neon-oransje label med to neongrønne menn på.
:grin:


 

Jeg drakk meg full den noen ganger ja:D Fattig som jeg var i mine unge dager så var det greit å betale 45 + pant for en 1.5l øl..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...