Odden Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Det beste ølet på markedet... grunngi hvorfor ditt øl er det beste=) Warsteiner:+ godt øl, god smak, fungerte som bare juling - dyrt som bare pokker Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Tuborg - God smak, litt kraftig og fyldig. Heneikel - lett friskt øl. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Budweiser: + mild og naturlig. God og rund smak. Fungerer fint som tørstedrikke, og er verdens mest solgte øl. - Noen syntes kanskje den er for mild. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Bud er ok det, drakk det en del i en periode for ett par år siden. Men det er litt vassig i smak.. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hehe - kjenner en amerikaner som ynder å kalle Bud for 'buttwiper' - han mente at det var skikkelig 'billig-øl' i USA og foretrakk selv et annet merke :smile: Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Mange bra ølsorter på markedet. Så å trekke fram en sort som det beste blir litt feil i mine øyne. Men noen av mine favoritter er: KEO - lett og fint sommerøl. Minuset er at det brygges på Kypros og ikke er tilgjengelig i Norge (har blitt mange av disse de siste 3 ukene). Carlsberg Pilsner/Hof - Gode allround øl med litt "frukt" smak. De er ikke brygget etter renhetsloven og er derfor bare å få tak på i Danmark (må ikke forveksles med lisens Carlsbergen du får verden rundt). Carlsberg Sort Gull - Litt tyngre øl med godt fylde, ett riktig "koseøl" i mine øyne. Er sterkøl og fåes på polet til blodpris. Guinness - Tungt øl med litt sær smak, fint til endel annledninger, men fungerer ikke som matøl. Nyteøl når det er tappet riktig. _________________ Competent people solve problems, smart people prevent them! [ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-04-25 04:11 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 NÅr vi er inne på sterk øl. Likte godt tuborg gull, litt kraftig på smakt, men var god å drikke i varmen.. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Tou er bare best i alle områder Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hei! Liker Hansa fatøl eg..:wink: Lenke til kommentar
sim85 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Ændals pils e fin!! Carlsberg er ganske god! sommer og øl.... :wink: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Får bringe dette ned på jorda igjen: Hansa fat - rund og god. Ringnes pilsner - tørstedrikk, billig, god tilgang. Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Heineken er kongebra. Her hvor jeg bor koster sixpacken 25kr :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 00:57, Odden skrev:Det beste ølet på markedet... CB CB CB CB... sannheten+et snev lokalpatriotisme Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Carlsberg: God og fin smak. Kanskje litt beisk. Hansa Fatøl: Nydelig til alt. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hei! Ser at det ikkje er bare meg på forumet som liker Hansa fatøl..:wink: Har holdt meg til det i mange år.. Smakte litt på det fant ut at eg synest det var godt..Forsatte å kjøpe det.. Burde kanskje teste ut andre sorter også... Elleså lurer eg på kva dykk synest er best boks eller flaske...? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 11:01, Mr.Hassan skrev:Elleså lurer eg på kva dykk synest er best boks eller flaske...? Jeg liker best boks. For med flaske så får du en spesiell smak som jeg ikke liker. Det er det samme med Cola, boks er best! Det ikke er så mange som liker Hansa Fatøl, men som Rema 1000 sier det; "Det enkle er ofte det beste"! Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Ingen ting som slår San Miguel :smile: Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Pilsner Urquelle fra byen Pilzen er jo den originale... Kongen i sommervarmen. Ellers er Kilkenny fin. Carlsberg og Hansa fatøl er foretrukket vorspiel - pakke Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 11:21, Jalla skrev:Ellers er Kilkenny fin. Jah !! Den glemte jeg. Nyydelig! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 CB er det værste som finnes! Aas fatøl er meget godt med en rund og god smak. Heiniken er også godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå