skilli Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) hvordan får man ned advarselmåleren til null igjen? sikkert et dumt spørsmål men går det i det hele tatt ann? Endret 24. juli 2004 av skilli Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Du må sende brev til [email protected] også må du skrive noe som dette: "Nå er det på tide at dere fjerner advarslene mine - mvh skilli" Så gjør de det med en gang.. .heeelt sikkert.. :!: Endret 24. juli 2004 av Ingar Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...7613&hl=warning Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det var en ting jeg skulle si i den tråden til snowdog, men den ble stengt før jeg kom så langt, så da sier jeg det her Når det gjelder warn for dårlig oppførsel/mangel på folkeskikk, så burde ikke den kunne fjernes. Da ville jo vitsen være borte. Men jeg har forståelse for at en warn på noe teknisk, som f-eks for stor avatar, for lang signatur og slike ting kunne fjernes etter en tid. Jeg har hørt at mange får warn for slikt. Reglene på dette forumet forandres stadig vekk, og man må enten være stamgjest her, eller lese reglene en gang i uka for og være helt sikker på at man er hundre prosent oppdatert. Har selv sett at reglene på avatarstørrelse forandret seg 3 ganger på 3 dager! Derfor bør det være litt forståelse for at enkelte brukere, og da kanskje de som ikke er her hver dag, ikke er helt oppdatert til enhver tid. Etter min mening er egentlig warn på slike småting helt unødvendig. En muntlig advarsel i PM gjør sikkert samme nytten. Og grunnen til at jeg mener akkurat dette har sikkert noe med at jeg selv har 0% warn, men en stund før warn-systemet ble innført, fikk jeg selv en beskjed på PM fra en mod. at animert sig ikke var lov lengere. (ja det var altså lov før, men reglene forandres ) Jeg fikset straks på det, og problemet var løst. Men hadde dette skjedd i dag, hadde jeg også sikkert hatt 10%. Dårlig oppførsel derimot, det har ingenting med forumregler å gjøre. Kun mangel på beherskelse og/eller oppdragelse. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 En gang så fikk jeg 10% warn pga at jeg hadde for stor avatar, men avataren jeg brukte var fra forumets eget avatar galleri så de fjerne warningen igjen! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 En gang så fikk jeg 10% warn pga at jeg hadde for stor avatar, men avataren jeg brukte var fra forumets eget avatar galleri så de fjerne warningen igjen! Haha, nice! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har selv sett at reglene på avatarstørrelse forandret seg 3 ganger på 3 dager! Ja, snufs... De ble forandret, ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg vil anbefale deg å se på url'en som mario har postet og denne posten. Den vil gi deg klarhet i hva som skjer med warning-tingen. Dette denne posten er feilpostet og videre spørsmål kan du spørre i threaden til mario eller i den posten jeg har postet en link til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg