zypher_ut Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Satt og koda, og kom til å tenke på en ting; Hadde det ikke vært fint om vi VB-folk (alt fra nybegynnere til experter) hadde hatt en egen IRC-kanal? Det er jo uansett mange som bruker IRC til vanlig (i hovedsak gamere, men også mange andre)... Bare ville lufte tanken og se hva folk synes Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har IRC en maks lengde på tekster? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Jepp... men vet ikke hvor langt poenget var bare at da skjer alt i sanntid, og man slipper å vente på hverandre osv. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jepp... men vet ikke hvor langt poenget var bare at da skjer alt i sanntid, og man slipper å vente på hverandre osv. Ja, men det blir litt dumt at man må til forumet igjen for å poste koder Kansje vi kunne ha laget en chat dedikert til å "vb-chatte" og sende koder? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 www.pastebin.org gutten Irc er en flott ressurs for små og store spørsmål. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 www.pastebin.org gutten Irc er en flott ressurs for små og store spørsmål. Linken funka ikke her... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Tror ikke det var helt riktig link.. Når jeg får feilmeldinger som 404 osv blir jeg ikke ført til en "spyware internett-side", men i dette tilfellet fikk jeg opp en slik en: · Woman· Mortgage · United Kingdom · Sex Video · osv osv Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 @ Quaknet #Visual-Basic / #VisualBasic MANGE folk der.. men du kan desverre ikke Poste lange koder så lenge det ikke skiller noen sekunder for vær linje.. Ellers kan noen av åsse prøve å sette opp irc server(ikke så vanskelig) da har man sine egne regler da kan man poste laaangggee koder Lenke til kommentar
Klette Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Beklager, gikk litt fort: Link finnes flere alternativer da Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Løsningen på å sende de lange kodene er vel å heller sende .txt filer, noe som jeg gjør hele tiden i IM. Det tar ikke lang tid å slenge en kodesnutt i notepad, og så lagre den, så jeg tror ikke det er problem. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 om man bruker dcc-chat på IRC så blir man ikke killa pga mange linjer vertfall :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå