eivind018 Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hei jeg driver å lager case modes men lurte derfor på hvordan jeg fester 1 kabinettvifte i siden på kabinettet, når det ikke er lagd noen plass til det der. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Du må lage et hull hvor selve viften blir. Det finnes egnet utstyr for slik hos f.eks. biltema. Du må også lage hull hvor du kan feste viften i, med mindre du vil lime den fast. Du kan bruke alt fra skruer til hyssing til å feste viften med. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Borre 4 små hull til skruer og mutter er helt klart den beste måten å feste viften på (IMHO). Den sitter skikkelig fast. Cobos Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Du kan bare lage hull i kabinett døra og feste vifta i ramma på toweret, så kan du fremdeles ta av og på side veggen uten å ha prob. med ledninger Lenke til kommentar
Borf Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 der er in fordel å ha lange kabler då eg har laga til at siden vifta står fast inni kassa, har ein liten bøyle som er skrudd fast der som ein skrur fast skjermkort og slikt Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Jeg bruker phonoplugger på vifta som står i døra. Funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå