Gå til innhold

problemer med min wd200 gb! finner den ikke i win

Anbefalte innlegg

i begynnelsen av ferien kjøpte jeg en ny harddisk (wd 200gb) og fra før av hadd jeg 1x wd 80 og 1x200gb..

disse virket og virker helt fint enda, men da jeg satt i den nye 200gben så finner jeg alle 3 diskene mine i biosen og under oppstart (det første sjermbildet) men bare den eldste 200gben og 80gben i windows! (xp home, eg skal installere pro når jeg får løst hdd problemet mitt)

jeg har ikke giddet å bry meg før pga nå har jeg bare 5gb igjen totalt! :cry: på 80gbn og ene 200gbn...

det jeg har hørt rykter om er at mange hk ikke støtter en eller flere partisjoner over 131gb... nå har jeg 200gbn på 1 partisjon (186gb)

det jeg må gjøre da er det og partisjonere opp den nye 200gbn på partisjoner under 131gb og flytte alle tingene over fra 200gbn til 80gbn?(i flere puljer) og så legge de tingene på 80gbn i den nye 200gbn? slik at jeg kan få partisjonert opp den eldste 200gbn også? (om noen er med på tanke gangen... :roll:

vil hest ha svar fort....

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tusen milloner takk!!!

jeg måtte bare klikke på disken og gjøre den klar! :D

hadde vært med deg nå tror jeg at jeg hadde klemt deg til dødes!

hehe neida! bare tuller! men tusen takk for hjelpen! tenk at dette var alt som måtte til! nå vet kompissen min hva han skal gjøre med 15gben sin også! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...