Truils Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Dette forslaget har eg ikkje serleg tru på, men du kan prøva og smelta loddebolt til kontakt mellom CPU og kjøleribbe. Vil nå sterk advare mot å lodde på kjøleribba, men å smelte en loddebolt og bruke den som pasta.... Syns du bør prøve det selv før du gir tips Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Viss ikkje du har pasta so kan du kansje prøva spagetti viss du har. Spaghetti er også pasta Lenke til kommentar
slettet Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er da ikkje problem å ikkje bruke "kjølepasta". Eller termisk pasta, som det vel heiter. Eg har ein dual p3 800MHz som står og går uten termisk pasta, samt eg gjekk "pastatom" da eg satte sammen mi nye maskin, og det gjekk fint med min P4 2,4 m. boxed kjøler uten pasta. (Fjerna den "matta" som låg på kjøleren, då eg trudde eg hadde pasta, men den gang ei.) Som sagt: Ikkeno problem uten pasta! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ikke prøv med sånn tannkrem som er blå med kornete ting i... Smaksgranuler Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...48&hl=tannpasta Linken er til en tråd om alternativer til kjølepasta. Les den! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 men hvem i all verden finner på å prøve TANNPASTA som goop ?? morro!! :!: Copy paste fra den tråden over: "Tannpasta fungerer faktisk bra som "goop"" "jeg bruker tannkrem og det funker,ja gikk ned 10 grader" Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ehehheeh! Hvis tannpasta funker noen lunde som et alternativ til kjølepasta, funker kjølepasta sånn noen lunde som et alternativ til tannpasta??? *MÅ prøve* Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 tviler på at kjølepastaen er kompatibel med tannebissene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå