fargoth Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg skal montere en prosessor i et hovedkort, men jeg mangler kjølepasta. Finnes det noe alternativt jeg kan bruke, eller er det en mulighet å få tak i dette noen plass klokken 8 på kvelden i stavanger? Dette haster! -Tommy Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Har lest om noen som brukte tannpasta med suksess. EDIT! Er du usikker på om det virker sett overtemp alarmen i bios relativt lavt og automatisk shutdown på en temperatur prosessoren ikke brenner på. Endret 24. juli 2004 av perpyro Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Takk for raskt svar, men serøst, tror du det funker? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Har også lest om folk som kjører uten kjølepasta. Ang. tannpasta les i denne tråden. Endret 24. juli 2004 av perpyro Lenke til kommentar
havfal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du kan jo seffern velge å droppe pastan i dag å kjøpe i morgen, eller vente til i morgen... eller gjøre noe annet... tror ærlig talt at tannpasta ikke er noe godt alternativ Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Clas Olhson på Kvadrat, har ikke De åpent Da ? Eller... MvH WB Lenke til kommentar
havfal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Hvis chlas'ern selger det da... Har ikke kavadrat åpent 24/7??? Endret 24. juli 2004 av Imposter Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Se om du får faretruende temp uten pasta (IKKE bruk tannpasta!). Hvis du ikke gjør det, så klarer du deg til i morgen uten. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Selvfølgelig er det kontakt mellom cpu og ribbe Ergo det funker som bare det Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Funker det kanskje å klokke noe så inni helvete ned, slik at den virker, og heller skaffe pasta om en dag eller 2? (aner ikke jeg) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du trenger ikke kjølepasta. Den blir kanskje 5++ grade kaldere med om du har en godt slipt ribbe og 15 om du har en dårlig en. Temp. blir nok ikke faretruende høy om du bare plugger alt sammen nå... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du trenger ikke kjølepasta.Den blir kanskje 5++ grade kaldere med om du har en godt slipt ribbe og 15 om du har en dårlig en. Temp. blir nok ikke faretruende høy om du bare plugger alt sammen nå... Vil anbefale å ikke starte en PC uten pasta uansett... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 da prøver jeg å få tak i pasta i morgen heller, takk for kjappe svar! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Bare å ha pcen på imens! Kjølepasta er ikke noe must, mange som har bygd pc uten og fortsatt lever lykkelig! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Bare å ha pcen på imens! Kjølepasta er ikke noe must, mange som har bygd pc uten og fortsatt lever lykkelig! Jeg liker å vere på den sikre siden, så jeg venter til i morgen. Men må s iat jeg klør etter å sette sammen pcen! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Klarer de guten pasta. Og tannkrem skal funke fint i følge Skrue her på forumet, og jeg vilk påstå at han har nok av erfaring til å utale seg... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Så lenge du bruker hvit vanlig tannkrem uten noe fancy dritt i fungerer det. Ikke prøv med sånn tannkrem som er blå med kornete ting i... Lenke til kommentar
F.V Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du trenger ikke kjølepasta.Den blir kanskje 5++ grade kaldere med om du har en godt slipt ribbe og 15 om du har en dårlig en. Temp. blir nok ikke faretruende høy om du bare plugger alt sammen nå... Vil anbefale å ikke starte en PC uten pasta uansett... Viss ikkje du har pasta so kan du kansje prøva spagetti viss du har. Lenke til kommentar
F.V Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Dette forslaget har eg ikkje serleg tru på, men du kan prøva og smelta loddebolt til kontakt mellom CPU og kjøleribbe. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 men hvem i all verden finner på å prøve TANNPASTA som goop ?? morro!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå