Windoge Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har hørt rykter om at det finnes en mod som gir COOP i spillet. Noen her som har testa den? Tenker ikke på Deus Ex 2. Lenke til kommentar
daeda1us Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 det finnes en beta av et coop mod , tror den finnes et sted på planetdeusex.com Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 det finnes en beta av et coop mod , tror den finnes et sted på planetdeusex.com Hva er det betaen gjør som er dårlig da? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) [edit] fjernet innlegg, da jeg oppdaget at det var snakk om coop, og ikke multiplayer generelt. [/edit] Endret 24. juli 2004 av John P. Lenke til kommentar
daeda1us Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 etter det jeg har forstått, er d bare noen "brett" det er coop på , det ekke hele spillet. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 etter det jeg har forstått, er d bare noen "brett" det er coop på , det ekke hele spillet. Dritt da... Det hadde vært helt sjef å spillt gjennom Deus Ex i coop. Det spillet der er bare noe av det beste noensinne! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 etter det jeg har forstått, er d bare noen "brett" det er coop på , det ekke hele spillet. Dritt da... Det hadde vært helt sjef å spillt gjennom Deus Ex i coop. Det spillet der er bare noe av det beste noensinne! sniffet lim? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Smaken er som baken Synes gameplayet i det spillet er meget bra og fengende med mange valgfrie "veier". Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Smaken er som baken Synes gameplayet i det spillet er meget bra og fengende med mange valgfrie "veier". Enig, det er enormt mange valgfrie veier som gjør spillet kult. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 1'ern var kul... 2'ern skuffet stort... en ekstremt tung engine i tillegg til et gameplay lagt opp for x-box var mye av grunnen hadde faktisk gledet meg lenge til d spillet. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 jeg syntes det med at story`en ikke var linær var en døds bra ting, men det at folka tåler et magasin med skudd i magen før de faller om er litt for dumt og ga spillet et alt for "arkade" preg for min smak, jeg har prøvd eneren også, og det var greit nok, men som sagt her, smaken er som baken.. Jeg syntes det er et bra spill, bare ikke min type spill, jeg digger spill med realisme! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå