g0mpen Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ja. Men den menyen er bare for å teste, jeg skal mekke skikkelig header med meny senere (footer også). Jeg vil linke til selve hovedsiden der nyhetene og velkomstteksten er nå, uten at det skal påvirke shoutboxen som egentlig er i samme dokument. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ok. Da putter du den switc-blokka jeg beskrev her inn i koden der du nå har "Site news:". Og så lager du en egen html-fil med Site news (som du feks linker til home på menyen din. Men siden det er lettere å se dette her med et eksempel har jeg laget en liten demoside. Den kan du finne her. Alle filene ligger i en zipfil her. Håper ting blir klarere når du har tittet på dette. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Tror jeg skjønner hva du mener... siden er foresten bygget i tables ( ) har det noe å si? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Det virker!!! Nå må jeg bare få det til å se pent ut, og lage header/footer etc. Tusen takk særlig til deg dostojevski, men også til dere andre som bidro med noe Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Har bare lyst til å legge til noe ekstra, nærmere bestemt en egen 404 side... problemet er at hvis jeg setter 404 som default kommer det 404 error når siden lastes :!: Hvordan kan jeg ordne dette? Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Trenger include hjelp selv... Jeg får denne feilmeldingen: Parse error: parse error in /mnt/home4/b/bo/boxwolf/public_html/sider/a-kontrollpanel-a.php on line 146 Dette er linje nr 146: default: jeg bruker switch inni ett switch script... er det det som er feil??? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Ikke stjel tråden min Dessuten tror jeg ikke noen kan hjelpe deg dersom du ikke poster full kode, både for switch filen og den filen du prøver å inkludere. Endret 17. august 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Slik lager jeg 404 sider med switch: switch($streng){ case "about": // eksempel på en hvilken som helst side include("about.php"); break; case "": include("main.php"); /* altså, hvis det ikke står noe, så kommer hovedsden opp */ break; default: include("404.php"); // 404 siden :) break; } Funker bra hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Supert! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå