K.. Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei! Jeg har fått en del stygge riper i skjermen på min Sony Ericsson T630, og har derfor tenkt å skifte frontdeksel. På mobilfiksern i Oslo skulle dem ha 750,- for å gjøre jobben, og jeg syns det var litt mye for et nytt deksel... Så, er det noen som vet om en steds man kan bestille nye frontdeksel? Er det helt umulig å skifte dette selv, eller må man være ùberflink med allslags teknikk... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei! Her er det en guide hvordan man skifter deksler på SE T610, regner med at det er på samme måte: Link På Nymax sin webshop så selger dem deksler: Link Klikk bare på Ericsson/Sony også Fronter, der er det masse deksler! Men du må ha en T6 skrutrekker til å utføre arbeidet, du får kjøpt T (Torx) 6 på Clas Ohlson og Biltema som jeg vet om. Håper dette hjelper, tror det blir lettere å levere den inn. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Takker for raskt svar! Får se hva jeg gjør nå ... Virker som det er en litt komplisert afære å skifte deksel... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Tafjord Kommunikasjon tar 350-400 (husker ikke nøyaktig) for samme jobben, inkl dekslet selvfølgelig. Ventet 20 min, men tror ikke det tok så lang tid nei... EDIT: de holder til i Ålesund. Endret 24. juli 2004 av Vandalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå