BlueMoon Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Jeg surfet litt runt på Telenor sin side og så noe jeg ikke likte, sikkert gammelt nytt, men fikk skjokk : 3G innen mars 2005 Telenor Mobil innehar konsesjon om å bygge ut UMTS-nett i Norge. Det nye nettet blir omtalt som et 3. generasjons mobilnett (3G) og er en naturlig utvikling av mobilnettet i forhold til det eksisterende GSM-nettet i Norge. 3G vil bestå av et nytt UMTS-nett som Telenor Mobil bygger i henhold til konsesjonskravene gitt av Samferdselsdepartementet og Post- og Teletilsynet. Kravene innebærer blant annet at Telenor Mobil innen mars 2005 skal ha bygget ut 3G-dekning til alle tettsteder med mer enn 2800 innbyggere. Se utbyggingskravene her. Se her Uggg så det vil si det kan hende vi ikke får 3G før i 2005 ... syns ikke dette er gøy altså..... Noen som har lest noe annet sted om før 2005? Endret 24. juli 2004 av BlueMoon Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 2005 er da ikke lenge til. Hvor er "svennand" mon tro? Firmaet han jobber i driver vel og bygger ut det der... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Telenor har sagt de skal lansere UMTS i løpet av andre halvår 2004 så da får vi se. Jeg vet i hvertfall at de bygger ut for fulle mugger med både EDGE og UMTS. Endret 26. juli 2004 av tbone Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 2005 er da ikke lenge til. Hvor er "svennand" mon tro? Firmaet han jobber i driver vel og bygger ut det der... Det er ikke lenge til, nei. Men hvis vi ikke får det før slutten av 2005 så er det lenge til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå