Løve Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei Jeg fikk et problem med BIOS'en i dag. Microsoft har forklart om det her. Jeg synes dette virket litt alvorlig så hva bør jeg gjøre? Kan det eventuellt ha noe med at jeg har AMD Athlon 64 + TwinMOS RAM? Jeg har også fått en annen feilmelding i dag forårsaket av en ukjent "device driver". Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvis du nettopp har installert driver av noe slag kan det være det som gjør at du får denne feilmld. Da ville jeg gått inn i sikkermodus og avinstallert driveren. Hva har du gjort forut for meldingen? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Har ikke lagt inn noen nye drivere, men jeg har en mistanke om at det er ATi driverne eller NAV. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Jeg forstår det slik at det er en oppstartsfil eller driver som ikke får tillatelse til å skrives til minne. Det du kan prøve på er å starte Windows i F8 "last known good configuration." Også en BIOS oppdatering kan hjelpe, hvis det skulle være korrupt BIOS. Du får håpe at en av spesialistene her på forumet kan hjelpe deg, for dette vet jeg ikke nok om. Endret 25. juli 2004 av mantra17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 På mitt AMD 64 system så funker ikke Norton, NIS 2004, 2003 el 2002. Så jeg kutta det ut, og fikk en mye mere stabil maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå