UUnreal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 muvo 2 512 mb. www.nomadworld.com Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Bør ikkje en mp3 spiller som skal brukast til jogging være flash minne? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Bør ikkje en mp3 spiller som skal brukast til jogging være flash minne? Den er flash minne. 512 mb...ingen løse deler, kan festes til beltet. Ideel til jogging =). http://www.nomadworld.com/products/muvo_2/ Endret 24. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Blir vel den da Det er bare ett forslag da. Kommer vel flere . Har du sjekket produktguiden med mp3 spillere også? Produktguide for mp3 spillere Mange der... Muvo 2. 512 koster over 2000 kr sånn ca. bare så du vet. Endret 25. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Bør ikkje en mp3 spiller som skal brukast til jogging være flash minne? iPod funker også fint til jogging, med 25 minutters antishock så blir det nok ikke noe hakking der. Endret 25. juli 2004 av MCDr Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Bør ikkje en mp3 spiller som skal brukast til jogging være flash minne? iPod funker også fint til jogging, med 25 minutters antishock så blir det nok ikke noe hakking der. Greit med anti shock da... men hardisk som får støt er ikke bra. Blir ødelagt over tid. Da kan du ha så mye støtminne du vill. Men så en dag er det stopp. Det gjør ikke en minnebrikke. Endret 25. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Bør ikkje en mp3 spiller som skal brukast til jogging være flash minne? iPod funker også fint til jogging, med 25 minutters antishock så blir det nok ikke noe hakking der. Greit med anti shock da... men hardisk som får støt er ikke bra. Blir ødelagt over tid. Da kan du ha så mye støtminne du vill. Men så en dag er det stopp. Det gjør ikke en minnebrikke. Tror nok disse hardiskene er lagd for å tåle en støyt! Er ikke tilfeldig at Apple sier at den kan jogges med og at det selges tilbehør for dette. http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...rnMore=M9445G/A Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er jo en harddisk uansett åssen du ser på det. Den har begrensinger. Det har ikke minnebrikke. Tåler 100 ganger mer. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er jo en harddisk uansett åssen du ser på det. Den har begrensinger.Det har ikke minnebrikke. Tåler 100 ganger mer. Nå er det jogging den skal brukes til og det funker jo iPod fint til så hva babler du om? Begrensninger..? At man ikke kan kaste den i bakken uten at den går i stykker... dette er vel ikke noe man gjør uansett. Selvsagt tåler diverse minnebrikker mere enn de fleste hardisker, men til vanlig jogging så funker nok iPod sin HD like bra. Btw, tror denne skrekken mot at HD ikke tåler støt er ganske overdrevet. Jeg har gått og løpt frem og tilbake fra jobb/skole i 4 år med bærbar maskin og extern hd i sekken og jeg har aldrig hatt noe problem. Har også fraktet extern hd og maskin på flyet og i bagasjen uten at noe annet enn kabinettet til den externe hardisken har gått i stykker. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er jo en harddisk uansett åssen du ser på det. Den har begrensinger.Det har ikke minnebrikke. Tåler 100 ganger mer. Nå er det jogging den skal brukes til og det funker jo iPod fint til så hva babler du om? Begrensninger..? At man ikke kan kaste den i bakken uten at den går i stykker... dette er vel ikke noe man gjør uansett. Selvsagt tåler diverse minnebrikker mere enn de fleste hardisker, men til vanlig jogging så funker nok iPod sin HD like bra. Btw, tror denne skrekken mot at HD ikke tåler støt er ganske overdrevet. Jeg har gått og løpt frem og tilbake fra jobb/skole i 4 år med bærbar maskin og extern hd i sekken og jeg har aldrig hatt noe problem. Har også fraktet extern hd og maskin på flyet og i bagasjen uten at noe annet enn kabinettet til den externe hardisken har gått i stykker. Er jo trådstarter som velger spiller uansett. Greit at folk får vite at det faktisk finns alternativer til ipod. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Eg er ikkje akkurat den som er mest forsiktig med tinga mine så eg tror eg går for Creative sin Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Hadde jeg vært deg ville jeg tenkt mye på hvor stor mp3 spiller du vil ha i størrelse og vekt, hvor mye du vil betale og hvor mye musikk du vil ha plass til på den. Og så veie dette opp mot hverandre. Finnes jo mange små billige mp3-spillere som er ideelle å jogge med, men som har liten plass til musikk. Ipod derimot har jo plass til tusenvis av sanger. Skal du ha en liten en kan du jo se på Jens of Sweden foreksempel. De er veldig lekre. Endret 25. juli 2004 av Vannjenta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå