Arsenal_RULES Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har programmet men det funker ikke, så jeg bare lurer på, om jeg skal prøve og finne det samme programmet å teste det på nytt, eller om det er noen andre programmer som knuser Xbox-Media-Center`? Har bare hørt om det, så jeg har ikke stor peiling, på Avspillings programmer! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ville lasta det ned på nytt, jeg personlig har ikke kommet over noen bedre media player til xbox Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Ikke det nei, ja, da får det bli media player, da... Ingen som har hørt om noen andre programmer? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Media center er vel regnet som det beste. Media Player er også et avspillingsprogram, men det har jeg ikke testet selv. Merkelig at media center ikke fungerer hos deg. Siden xboxene er relativt identiske kan det tyde på at det er selve programmet det er noe feil med. Har du skaffet det fra utgiveren selv, eller kan det være at noen har modifisert programmet på hobbybasis før du fikk det? I så fall bør du laste ned programmet fra den ofisielle utgiveren og prøve igjen. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Rart, det ikke fungerer oss meg.... Ja, mulig det... Kommer opp en melding, F:/apps/xbm-204 eller noe sånt, sier det deg noe Roolf??? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Meldingen du refererer til er vel stedet på harddisken din hvor media center vanligvis blir lagt inn (lagret). Får du startet programmet? Kommer du inn på menyen hvor du kan velge my movies, my pictures osv. Er feilen rett og slett at programmet starter men at du ikke kan finne musikken? Fint om du beskrev det litt bedre. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Sender deg en pm, om en stund, er ikke hjemme enda... Jeg kommer inn på min musikk og mine movies og det dere. Er feilen rett og slett at programmet starter men at du ikke kan finne musikken? Ja, tror det! Går det an å fikse programmet uten å laste ned nytt??? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det kan se ut som om musikken ikke ligger der den burde.... Lenke til kommentar
anrefsah Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvis den ikke finner musikken eller filmene dine. Så må du editere path'ene i xml fila. Den er ganskje selvforklarende, så det bør være en grei sak. Hvis du ikke får statet XBMC i det heletatt, så må du inn i Xbox Dash og slette XMBC fra minne også starte opp på nytt. Lykke til Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 rediger xboxmediacenter.xml Høres ut som om det er der problemet kan ligge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå