White Fox Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Når jeg kjøpte pc'en min fulgte en cd med norman internet security med. Jeg installerte virusprogrammet og brannmuren og bruker det den dag i dag. Jeg bare lurte på om dette er gode nok programmer. Burde jeg beholde dem eller anskaffe nye. Gratis! Har jo ikke akkurat høret så veldig mye positiv omtale av dette virusprogrammet? På forhånd takk Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 virusprogrammet holder for å si det sånn. den klarer ikke å konkurere med de store men det funker greit nok. brannmuren er også ganske grei. den stenger du det den skal stenge ut. det er jo derfor man har brannmur. selv fikk jeg også med Norman da jeg fikk min pc, jeg brukte det aldri. på den tiden var jeg fan av Norton så jeg installerte den istede. et år etter kjører jeg Pc-Cillin 2004. dette er den beste brannmuren og virusprogrammet jeg har prøvd. det er seriøst. men at Norman holder mål? ja, det gjør den. den fjerner de fleste virus som eksisterer. Lykke til. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 virusprogrammet holder for å si det sånn. den klarer ikke å konkurere med de store men det funker greit nok. brannmuren er også ganske grei. den stenger du det den skal stenge ut. det er jo derfor man har brannmur. selv fikk jeg også med Norman da jeg fikk min pc, jeg brukte det aldri. på den tiden var jeg fan av Norton så jeg installerte den istede. et år etter kjører jeg Pc-Cillin 2004. dette er den beste brannmuren og virusprogrammet jeg har prøvd. det er seriøst. men at Norman holder mål? ja, det gjør den. den fjerner de fleste virus som eksisterer. Lykke til. takk. Noen andre som også har erfaringer og lignende de vil dele. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 bruker det du (eirik) bruker. funker veldig bra her...utenom en ting: når jeg er på internett, så begyner maskinen å jobbe litt og begge norman ikonene forsvinner. så kommer de tilbake og funker bra igjen. litt snodig men.ser det er norman som følger med alle pc'er fra komplett. jeg er fornøyd ihvertfall. ps: ad-aware og spybot s&d tar vekk all spyware og "mini-virus". Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 takker for hjelp begge to. Jeg beholder norman sakene inntil videre og får heller ta en ny beslutning hvis det kommer noe nytt veldig bra, som i tillegg er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå