Jamson Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Syns veldig at Hardware.no logoen er veldig veldig inspirert av http://www.halfproject.com logoen, bare dårligere gjennomført... Hva syns dere andrE? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg synes at det var en rett og slett DÅRLIG side... Jeg har ADSL, og måtte vente en god stund før jeg fikk opp hele siden. Den var alt for stor. Kanskje den ligner litt. Men siden var dårlig. Lenke til kommentar
Jamson Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Gikk veldig fint herfra iallfall... designet på siden er jo topp Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 tøft design, men det tok jo vinter og votter for siden var oppe da.... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Denne gangen var det Designdog.no som stod for design så en må nesten spørre de. Dog synes jeg ikke likheten var så slående.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Ikke vet jeg, men siten gikk opp raskt for meg (kabel). Forøvrig er hva vi synes om halfproject ganske irrelevant i denne threaden Når det gjelder logoen så er det mulig designdog har latt seg inspirere litt av halfproject sin(kanskje ubevist), men logoene er såpass forskjellige at det på ingen måte er noen rip-off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå