DrOnline Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei folkens. Jeg skal ha ny PC. Jeg har sett den watt-kalkulatoren, og funnet ut at jeg trenger minst 350W strømforsyning. Men jeg vil gjerne ha mer. Disse er delene jeg skal ha i. 74 GB Raptor 200GB Caviar Athlon 64 3200+ MSI hovedkort MSI GF6800 TT Venus 12 CPU-vifte MSI DVD+-RW Til kabinett skal jeg ha denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1000 Jeg så på den derre 480W saken til MIST http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST480ADP men den er jo sort, og når jeg legger i såpass i kabinettet ønsker jeg å holde det stilrent. Kan noen anbefale meg en strømforsyning til dette kabinettet som har rundt 450W og som regnes som kvalitet? Jeg så på noen av de kraftige Fortron-sakene hos micrplex, men jeg kjenner ikke merket, og de så litt små ut? Den må jo passe i gjengene også.. Da avventer jeg tips takker! Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Ingen som har tips til en sølvgrå kraftig PSU som matcher kabinettet? Det er visstnok noe med hvor mye strøm den kan levere jevnt osv som jeg ikke kan noe med. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Foton source eller hva det hetter hos microplex. Meget stillegående. 400 watteren med 12cm vifte. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Antec True Power 380W pris: 769.- Aspire 500W pris: 531.- Dette er produkter fra databutikken og de har fri frakt hvis du kjøper varer over 500 kr. Fortron/Source skal være bra, likedan Enermax. Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Vil på det varmeste anbefale Antec truepower 380w. Har selv Antec Sonata kabinett med den strømforsyningen. Veldig stabil, rolig og sterk. Hører bare skjermkortviften nå. Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg kjøper ikke den Fortron/Source-PSU'en fordi viften blåser inn i kabinettet, og det er jeg skeptisk til. Jeg tenkte på den først, men så la jeg merke til det.... Går for Antec True Power 480W jeg. Takk for tipsene! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hva med noe ganske så nytt? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3719 Eller så har man jo F/S, Mist og Antec. Bra saker det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg kjøper ikke den Fortron/Source-PSU'en fordi viften blåser inn i kabinettet, og det er jeg skeptisk til. Jeg tenkte på den først, men så la jeg merke til det.... Går for Antec True Power 480W jeg. Takk for tipsene! Jeg tror at den vil være midt i blinken om du vil holde deg til det klassiske utseende. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg kjøper ikke den Fortron/Source-PSU'en fordi viften blåser inn i kabinettet, og det er jeg skeptisk til. Jeg tenkte på den først, men så la jeg merke til det.... Går for Antec True Power 480W jeg. Takk for tipsene! Den blåser ikke inn i kabinettet. Den suger luft inne i kabinettet og blåser den ut. Forskjellen fra andre strømforsyninger er at vifta sitter i den delen av psu'en som er inne i kabinettet sånn at du minsker viftestøyen ytterligere Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kjøpte denne for ei lita stund sidan og er veldig fornøyd! Den er relativt pen (smak og behag), stille og veldig kraftig. Absolutt mest valuta for pengane no for tida. (Samme PSU'en blir solgt under anna navn for doble prisen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå