Gå til innhold

filproblemer med K700

Anbefalte innlegg

jeg har oppdaget et irriterenes problem og lurer på om dere som har K700 har samme problemet?!

jeg får ikke flyttet bilder fra "kamerabilder" til bildemappe eller annet opprettet mappe...? dette begynnte plutselig! hva er vitsen med filbehandling når dette ikke funker..grr (nå får jeg ikke flyttet noe bilde noensomhelst sted! )

en annen :hmm: irriterenes ting er jo at bildene jeg knytter til personer i tlf-boka blir jo borte derfra vis jeg sletter bilde av personen innpå filmenyen.

blir dette rettet på med en softwareoppdatering?

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

funker fett hos meg. har egen mappe for bilder av biler, fest, katten osv. :yes:

men filene du flytter kan ikke ha samme navn som noen som allerede ligger i den mappen du skal flytte over til da går det ikke

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
:roll: ok det funka å flytte de nå! hmm, tungvint måte mem, men....

hva med tlf-bok bilder ? de kan jo ikke slettes! da blir de borte fra tlf-boka!

har du et tips?

Er ikke det ganske logisk? Hvis du sletter et bilde som brukes i telefonboka, blir det borte der også.

Hvis jeg har forstått riktig.

Lenke til kommentar
:roll: ok det funka å flytte de nå! hmm, tungvint måte mem, men....

hva med tlf-bok bilder ? de kan jo ikke slettes! da blir de borte fra tlf-boka!

har du et tips?

hvis du sletter bakgrunnsbilde på pc`n så forsvinner det jo fra desktopen. det blir jo noe av det samme da

Lenke til kommentar
hvis du sletter bakgrunnsbilde på pc`n så forsvinner det jo fra desktopen. det blir jo noe av det samme da

Ikke windows 95! :p

Men ja det er sånn... Hadde vært litt kjedelig å slette et bilde og så er det der fortsatt!

alle andre mobiler jeg har hatt kunne jeg slette bildene i album, mens de fortsatt var i kontaktene.... dette gjelder nokia mobilene jeg har hatt da!
Sikkert fordi de har et lite cache minne til spesielt dette!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...