Donnald Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Når man nu aligevel slår på sin mobil (Sony Ericsson T630) er jeg den eneste som opplever at den ofte fryser/klikker/låser seg i et par sekund, før den fortsetter? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg har også en T630. Har hatt den i en uke nå, og jeg har aldri opplevd det du forteller. Har bare positivt å si om den telefonen, skal jeg derimot pirke på noe så må det være bakdekselet som er litt skranglete. Ellers en super telefon. (gikk fra en K700i) Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 så du gikk fra en bra telefon til en middelmådig telefon, :unsure:. Jaja, smaken er som baken... Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg gikk i fra en helt ok telefon til en bedre spør du meg. Hvem har bruk for Mp3 og radio på en telefon?? En bra mobil skal ha lang batteritid og god lyd. Akkuratt det har T630. K700 måtte jeg lade hver kveld, T630 holder i en uke......big difference. Men, som du sa; smaken er som baken. God sommer Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg gikk i fra en helt ok telefon til en bedre spør du meg.Hvem har bruk for Mp3 og radio på en telefon?? En bra mobil skal ha lang batteritid og god lyd. Akkuratt det har T630. K700 måtte jeg lade hver kveld, T630 holder i en uke......big difference. Men, som du sa; smaken er som baken. God sommer k700 sin bateritid blir bedre med tiden min varer 4-5 dager nå og i begynnelsen varte den maks 1 dag. t630 og de aller fleste andre telefoner blir vel trege hvis du har for mye innpå dem Lenke til kommentar
robot Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg har aldiri opplevd at min t630 fryser seg når den slåes på. men min t630 holder veldig dårlig på batteriet. Den må lades hver tredje dag. Men jeg har hørt at dette løses ved å oppgradere sw.en inne på telefonen. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 min gamle t610 hengte seg altid opp noen sekunder etter at jeg hadde slått den på Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 min gamle t610 hengte seg altid opp noen sekunder etter at jeg hadde slått den på Det gjør min også men det plager ikke meg så mye egentlig Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg har aldiri opplevd at min t630 fryser seg når den slåes på. men min t630 holder veldig dårlig på batteriet. Den må lades hver tredje dag. Men jeg har hørt at dette løses ved å oppgradere sw.en inne på telefonen. dårlig batteri kan skylder bl.a. - ikke ladet telefonen 10-12 timer første gang - ikke latt batteriet bli tømt helt og så lade den opp til den er ferdig de først gangene - ikke gjort punkt nr. 2 en gang i mellom når du har hatt telefonen en stund - batteriet er gammelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå