Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feil på sidene til hotmail.com og andre sider

Anbefalte innlegg

Opera er utrolig mye lettere å tilpasse ditt behov enn IE, den er kjappere, penere (i min mening), sikrere (viktig ;) ) og har mange kule funksjoner "mus gesturer" og alle vinduene i et "vindu" (på startmenyen).

Internett uten java kan fort bli et problem...

Forresten er det utrolig kjekt å slå på pop-up blokkeren (F12). Identify as Mozilla 5.0 funker ofte bedre enn identify as MSIE 6.0 og Opera. Hvis en side ikke vises skikkelig kan du prøve å switche. Dette er ikke operas' feil, men de som lager sidene som skaper de for å IE....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Opera er utrolig mye lettere å tilpasse ditt behov enn IE, den er kjappere, penere (i min mening), sikrere (viktig ;) ) og har mange kule funksjoner "mus gesturer" og alle vinduene i et "vindu" (på startmenyen).

Internett uten java kan fort bli et problem...

Forresten er det utrolig kjekt å slå på pop-up blokkeren (F12). Identify as Mozilla 5.0 funker ofte bedre enn identify as MSIE 6.0 og Opera. Hvis en side ikke vises skikkelig kan du prøve å switche. Dette er ikke operas' feil, men de som lager sidene som skaper de for å IE....

Jess. har nå opera. Virker veldig bra.

Har slått av pop up blokkeren og tatt på identify as mozilla 5.0.

Hvordan klarer jeg å switche.

Å ikke minst: HOTMAIL VIRKER IGJEN:

Takk til dere som anbefalte opera for meg.

Bør jeg nå avinstallere IE eller...........er det greit å ha.

Lenke til kommentar

Vel, man kan jo egentlig ikke avinstallere IE, for IE og windows explorer er det samme.

Men det å "switche" er ikke noe problem i det hele tatt.

I Opera går du til File > Import > Internet Explorer Favorites

Når det gjelder mail så synes jeg egentlig ikke at M2 er så bra. Spesielt spamfilteret var et problem for meg. Det var så mye ekstra-arbeid pga. at det drev og merket mail som ikke var spam, men nå kan det jo hende at dette har blitt bedre siden versjon 7.11.

Jeg anbefaler i alle fall Mozilla Thunderbird: www.mozilla.com/products/thunderbird

Den har et utrolig enkelt, og lærenemt spamfilter. Den tar det meste jeg får av spam i alle fall...

Dessuten anbefaler jeg å deg å leke litt (ikke for mye - dvs. at ting ryker) med instillinger og layout til opera. Alle har forskjellige preferanser for hvordan de liker at ting skal se ut, og fungere.

Opera 800x640

Opera 1080x1024

Thunderbird 800x640

Thunderbird 1080x1024

^^^^

Sånn ser det i alle fall ut hos meg.

Thunderbird er i kjent mozilla-stil opensource. Noe som betyr at det er gratis og er laget av frivillige...Finnes også i norsk utgave...

Lenke til kommentar

m2 i Opera er navnet på e-post klienten deres.. programmet som du kan bruke til å sende og motta e-post med, noe ala outlook express.

Jeg bruker Opera som nettleser selv, og gleder meg hver gang folk i det minste prøver den. Råder deg til å se på Mozilla Firefox også som nettleser fordi den er bra den også ;)

Mozilla krever dog litt fikling før du få lastet ned og installert de modulene som gjør at du blir fornøyd med den (dvs. tabbed browsing, mouse gestures etc, mye av det som Opera leveres med).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...