Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

DoomIII aldersgrense?Vær så snill, ikke 18!)

Anbefalte innlegg

Er selv 15 og synes Manhunt er nesten på bunnen av spill samlingen min. De sier at den 17 år gamle gutten var besatt av spillet , og hva har spillet unntatt vold? Da ble han besatt av volden. Og hvorfor ble han besatt av volden? Fordi han ikke var mentalt frisk. Det har ingenting med spillet å gjøre. Hadde han sett en splatterfilm hadde det sikkert klikka for han da og. Og de som mener jeg er for ung for Doom 3, kan dra til der pepper'n gror!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er selv 15 og synes Manhunt er nesten på bunnen av spill samlingen min. De sier at den 17 år gamle gutten var besatt av spillet , og hva har spillet unntatt vold? Da ble han besatt av volden. Og hvorfor ble han besatt av volden? Fordi han ikke var mentalt frisk. Det har ingenting med spillet å gjøre. Hadde han sett en splatterfilm hadde det sikkert klikka for han da og. Og de som mener jeg er for ung for Doom 3, kan dra til der pepper'n gror!

Hvor bor i grunnen denne pepperen?

Edit:skribleleif

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Hvor bor i grunnen denne pepperen?

Edit:skribleleif

Det lurer i grunn jeg også på. Det viktige er at spill ikke ødelegger unge barnesinn. Denne mye omtalte 17-åringen spilte neppe sitt første voldspill ved Manhunt. Men igjen, det var jo det som fikk ham til å bikke over...

Lenke til kommentar
V[]bster' date='01/08/2004 : 23:59'] Dere skal vite at jeg pisser nesten på meg når jeg spiller doom3 :p

Faen, sinnsykt scary er det!!

Men aldersgrenser på spill er noe tull, ingen bryr seg om dem, sånn vil det alltid være!

Tull? Kan være greit med en "18+" merkelapp på esken når en clueless mamma handler spill til 8-åringen sin...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...