Bansh Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er selv 15 og synes Manhunt er nesten på bunnen av spill samlingen min. De sier at den 17 år gamle gutten var besatt av spillet , og hva har spillet unntatt vold? Da ble han besatt av volden. Og hvorfor ble han besatt av volden? Fordi han ikke var mentalt frisk. Det har ingenting med spillet å gjøre. Hadde han sett en splatterfilm hadde det sikkert klikka for han da og. Og de som mener jeg er for ung for Doom 3, kan dra til der pepper'n gror! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Er selv 15 og synes Manhunt er nesten på bunnen av spill samlingen min. De sier at den 17 år gamle gutten var besatt av spillet , og hva har spillet unntatt vold? Da ble han besatt av volden. Og hvorfor ble han besatt av volden? Fordi han ikke var mentalt frisk. Det har ingenting med spillet å gjøre. Hadde han sett en splatterfilm hadde det sikkert klikka for han da og. Og de som mener jeg er for ung for Doom 3, kan dra til der pepper'n gror! Hvor bor i grunnen denne pepperen? Edit:skribleleif Endret 1. august 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Er selv 15 og synes Manhunt er nesten på bunnen av spill samlingen min. De sier at den 17 år gamle gutten var besatt av spillet , og hva har spillet unntatt vold? Da ble han besatt av volden. Og hvorfor ble han besatt av volden? Fordi han ikke var mentalt frisk. Det har ingenting med spillet å gjøre. Hadde han sett en splatterfilm hadde det sikkert klikka for han da og. Og de som mener jeg er for ung for Doom 3, kan dra til der pepper'n gror! Hvor bor i grunnen denne pepperen? Edit:skribleleif Det lurer i grunn jeg også på. Det viktige er at spill ikke ødelegger unge barnesinn. Denne mye omtalte 17-åringen spilte neppe sitt første voldspill ved Manhunt. Men igjen, det var jo det som fikk ham til å bikke over... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dere skal vite at jeg pisser nesten på meg når jeg spiller doom3 Faen, sinnsykt scary er det!! Men aldersgrenser på spill er noe tull, ingen bryr seg om dem, sånn vil det alltid være! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 V[]bster' date='01/08/2004 : 23:59'] Dere skal vite at jeg pisser nesten på meg når jeg spiller doom3 Faen, sinnsykt scary er det!! Men aldersgrenser på spill er noe tull, ingen bryr seg om dem, sånn vil det alltid være! Tull? Kan være greit med en "18+" merkelapp på esken når en clueless mamma handler spill til 8-åringen sin... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Last spelet ned! probelm solved! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Det bør være 18-årsgrense og ingen under 18 bør spille det, slik at vi slipper teite oppslag i avisen om at "Geir(14) ble drapsmaskin etter å ha spilt DoomIII". Endret 1. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå