ebe Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Har lett litt på nettet, men finner ikke det jeg er ute etter; nemlig et program som lar meg ta opp signaler som kommer via line-in på lydkortet. Noen tips/lenker? Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Tja, hva med Windows sin lydinnspilling :wink: (Programmer->Tilbehør->Underholding) Lenke til kommentar
ebe Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Å ja, den har jeg aldri sett før... Flere "gode" tips? Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 "Cool Edit" funker ypperlig! er ikke gratis da, men.... :razz: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Vegas Studios. Jeg bruker det til å spille inn musikk... Som i studio.. Det er det beste... Men ingenting er gratis. Men det er billig med tomme cd'er. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Er jo også noe som heter totalrecorder, kan ta opp direkte til mp3 om man vil. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Dette programmet ble laget av en kar med samme problem som deg. Messer heter det. Freeware, i motsetning til de andre forslagene :smile: Lenke til kommentar
ebe Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Takk for svar alle sammen! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå