Gå til innhold

Hvem er best av disse P4-kjølerene?

Sky_Hawk

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha meg en ny CPU-kjøler nå. Har klokket CPU litt nå men den skal klokkes mer og tenkte da jeg skulle sette på en ny kjøler siden tempraturen er ganske høy nå (ca. 45 garder idle). Skal bestille fra databutikken siden det ikke er betaling for frakten :thumbup: og lommeboka ikke er så tykk fortiden.

De to kjølerne jeg har sett på er CoolerMaster hyper 6 og Zalman sin kjøler. Jeg har lest noen tester av dem, men det står så mye forskjellig så jeg lurte på om det er noen her som har en av de eller har testet den og kan si hvem som kjøler mest.

Takker på forhånd :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skal ha meg en ny CPU-kjøler nå. Har klokket CPU litt nå men den skal klokkes mer og tenkte da jeg skulle sette på en ny kjøler siden tempraturen er ganske høy nå (ca. 45 garder idle). Skal bestille fra databutikken siden det ikke er betaling for frakten :thumbup: og lommeboka ikke er så tykk fortiden.

De to kjølerne jeg har sett på er CoolerMaster hyper 6 og Zalman sin kjøler. Jeg har lest noen tester av dem, men det står så mye forskjellig så jeg lurte på om det er noen her som har en av de eller har testet den og kan si hvem som kjøler mest.

Takker på forhånd :p

Nanolite OT: Har ikke vurdert CoolerMaster Aero 4 da? Den er ganske snasen skal jeg fortelle deg! :D Kjøpte den nylig selv, og det er veldig delig med en cpukjøler som man manuellt kan justere.. Dessuten er den veldig stillegående allerede på halv-fart!!

Lenke til kommentar
Hvor selges CoolerMaster Aero 4 da? Får du bra tempraturer med den? skal som sagt bestille fra databutikken pga fri frakt + at jeg skal ha no mer derifra så det bør være en derifra.

Du får nok ikke tak i den der. Tempraturer gir jeg egentlig lang marsj i så lenge den er stabil. *kjenne på kjøleribba* Den var lunka som det heter.. Holder for meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...