Gå til innhold

SE K700i opprinnelse

Anbefalte innlegg

Noen butikker tok inn SE T610 fra bla England for å ha mest mulig fortjeneste.

Noen butikker gikk på en smell ettersom garantien ikke gjalt de utenlandske modellene, men kun de som er solgt i Norge. De butikkene måtte selv stå for garantien på mobilene og det tok LAAAANG tid før en fikk mobilen i retur med samme feil.!

Dette er noe jeg helst vil slippe når jeg kjøper meg en K700.

Finnes det en måte å forsikre seg på at det er en Norsk K700 en bestiller seg på nett.?

Jeg ser at komplett.no selger K700 for 3.395,- og det er en del under de andre butikkene.

Er det mulig ved hjelp av kode eller annet å få frem opprinnelsen til den mobilen jeg bestiller meg.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann.. jeg vet at expert bonus selger "norske k700i" problemet er vel at mobilene koster så inni hampen mye mer i en butikk istedenfor på nett..

og det igjen er pga at internett forhandlerene.. slipper butikk leddet.. osv...

Lenke til kommentar

K700'en jeg kjøpte fra pcutstyr.no var "Norsk", og det er nok de aller fleste andre som selges også, med mindre det står i beskrivelsen at den er parallellimportert fra et annet land (og da heller ikke har norske menyer eller ordbøker).

Er du bekymret for om Komplett selger parallellimporterte telefoner får du nok ikke noe skikkelig svar uten å ringe eller maile dem.

uansett gjelder garantien for produkter kjøpt i et EU eller EØS-land, som oftest i alle de andre av disse landene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...