Freqtal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) og eg lurer på om eg kan bruke denne kjøleren på en AMD Athlon M4 Thunderbird. PS. CPUen ligger på 65 grader når eg skriver dette EDIT: e det en annen kjøler eg kan bruke som e like bra, men ikke bråker så mye? Endret 24. juli 2004 av PCXray Lenke til kommentar
quack Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Brukte den Volcano-vifta en stund men den hadde en tendens til å stoppe opp.. så blei CPUen 80-90 grader og PCen slo seg av. Så når den tok kvelden kjøpte jeg en Spire Whisperrock eller no, billig sak med 80mm vifte. Den bruker jeg den i dag i dag på 8V og 2200 rpm ~ lydløs. XP2400+en ligger på 40 grader idle i sommervarmen inni kassa. Har ingen kabinettvifter. På 12 volt bråker den mellom 20 og 30 desibel.. edit her har du den Spire WhisperRock Endret 24. juli 2004 av quack Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 mene e du sikker på at kan eg bruke den på den CPUen eg har? Lenke til kommentar
quack Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 mene e du sikker på at kan eg bruke den på den CPUen eg har? Har du ikke en vanlig Thunderbird da? Hvis du kan bruke Volcano-vifta kan du også bruke Spire-vifta.. jeg har brukt begge to på samme PC, begge er for socket A. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Noen andre som har dårlig erfaring med TTen ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Den TT'n skal være veldig god den Den andre her har jeg ikke sett før så.. Lenke til kommentar
quack Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det var sikkert bare meg som var uheldig med vifta på min TT. Står oppgitt 48 db på Volcanoen men den jeg hadde var det med hastighetsstyring til. En til CD-rom plass og en til kort-plass bak. Man kunne også lime på en føler under CPUen som skulle gjøre at vifta styrte rpm-en sjø, men min bare puffa på max hastighet da.. uansett er nok sjølve ribba bedre på TTen. Er vel en del bedre med kobber enn aluminium. Hele TT-vifta/ribba ser forresten mye kulere ut enn Spire-vifta Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Tror eg går for den TTen eg! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 gå for Vulcano12. Den er rått mye bedere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå