RaW_DeNiM Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 jeg får ikke cpu tempen lavere enn 39... er det unormalt ved vannkjøling???? er som sagt en xp2400 med dette vannkjølingssettet http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT01 og denne blokka på chipssettet http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCW20R . hva kan være grunnen? er 24 grader ir ommet og er uklokka. kan det være kjøle pastaen som er elendig? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hvordan kjølepasta har du?? Høres normalt ut da.... nå er det GANSKE varmt på rommet mitt og prosessoren ligger på 46 grader.... men den har vært på 39 og sånt.... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 er vel helt normalt det.. Selv montertje jeg vannkjøling i går.. ligger på rundt 40 grader idle.. og det er så vidt viften på raddisen surrer rundt. Og det er ca 25-26 grader på rommet her maskinen står.. og ja.. alt av dører og vindu står åpen.. og det er med denne blokken Og ved full load ligger den på 50 grader ca P4 2,8 800 mhz Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 hvordan kjølepasta har du?? Høres normalt ut da.... nå er det GANSKE varmt på rommet mitt og prosessoren ligger på 46 grader.... men den har vært på 39 og sånt.... vet ikke merke men er så hvit gøgge.. ar du vannkjøling som ligger på 46 grader? noen sier at den ikke bør overstige 35 osv.. så begynner å lure.. sjekka bios nettopp og der sto det 43,5 grader.. har monert alt rett og ikke er det noe lekk heller Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hvordan kjølepasta har du?? Høres normalt ut da.... nå er det GANSKE varmt på rommet mitt og prosessoren ligger på 46 grader.... men den har vært på 39 og sånt.... vet ikke merke men er så hvit gøgge.. ar du vannkjøling som ligger på 46 grader? noen sier at den ikke bør overstige 35 osv.. så begynner å lure.. sjekka bios nettopp og der sto det 43,5 grader.. har monert alt rett og ikke er det noe lekk heller Da drev jeg med video redigering da..... normalt ligger den på 35-40 kommer ann på romtempen Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 hvordan kjølepasta har du?? Høres normalt ut da.... nå er det GANSKE varmt på rommet mitt og prosessoren ligger på 46 grader.... men den har vært på 39 og sånt.... vet ikke merke men er så hvit gøgge.. ar du vannkjøling som ligger på 46 grader? noen sier at den ikke bør overstige 35 osv.. så begynner å lure.. sjekka bios nettopp og der sto det 43,5 grader.. har monert alt rett og ikke er det noe lekk heller Da drev jeg med video redigering da..... normalt ligger den på 35-40 kommer ann på romtempen syns bare det er så rart med så høy temp ved vannkjøling... trodde den skulleligge på 30-35 jeg. nå kjøler jeg bare cpu-nb da og nb ligger på 32 grader... cpu 10 grader mer Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hvordan kjølepasta har du?? Høres normalt ut da.... nå er det GANSKE varmt på rommet mitt og prosessoren ligger på 46 grader.... men den har vært på 39 og sånt.... vet ikke merke men er så hvit gøgge.. ar du vannkjøling som ligger på 46 grader? noen sier at den ikke bør overstige 35 osv.. så begynner å lure.. sjekka bios nettopp og der sto det 43,5 grader.. har monert alt rett og ikke er det noe lekk heller Da drev jeg med video redigering da..... normalt ligger den på 35-40 kommer ann på romtempen syns bare det er så rart med så høy temp ved vannkjøling... trodde den skulleligge på 30-35 jeg. nå kjøler jeg bare cpu-nb da og nb ligger på 32 grader... cpu 10 grader mer du kan nok kanskje få tempen litt ned hvis du bytter kjølepasta til Artic silver 5 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 jah planer om det var den jeg brukte når jeg hadde cpu vifte og den pasta funka veldig bra... fikk en aeoro 7 ligth vifte ned til 36 grader med den Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Stenges pga 4 poster om samme emne. Får du ikke ordentlig svar så "bumper" du din første thread og ikke poster nye theads hele tiden. Videre diskusjon kan du ta i denne threaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg