Gå til innhold

temp 40 grader!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er vel helt normalt det..

Selv montertje jeg vannkjøling i går.. ligger på rundt 40 grader idle..

og det er så vidt viften på raddisen surrer rundt.

Og det er ca 25-26 grader på rommet her maskinen står.. og ja.. alt av dører og vindu står åpen..:)

og det er med denne blokken

Og ved full load ligger den på 50 grader ca

P4 2,8 800 mhz

Lenke til kommentar
hvordan kjølepasta har du?? Høres normalt ut da.... nå er det GANSKE varmt på rommet mitt og prosessoren ligger på 46 grader.... men den har vært på 39 og sånt....

vet ikke merke men er så hvit gøgge.. ar du vannkjøling som ligger på 46 grader? noen sier at den ikke bør overstige 35 osv.. så begynner å lure.. sjekka bios nettopp og der sto det 43,5 grader.. har monert alt rett og ikke er det noe lekk heller :cry:

Lenke til kommentar
hvordan kjølepasta har du?? Høres normalt ut da.... nå er det GANSKE varmt på rommet mitt og prosessoren ligger på 46 grader.... men den har vært på 39 og sånt....

vet ikke merke men er så hvit gøgge.. ar du vannkjøling som ligger på 46 grader? noen sier at den ikke bør overstige 35 osv.. så begynner å lure.. sjekka bios nettopp og der sto det 43,5 grader.. har monert alt rett og ikke er det noe lekk heller :cry:

Da drev jeg med video redigering da..... normalt ligger den på 35-40 kommer ann på romtempen

Lenke til kommentar

Da drev jeg med video redigering da..... normalt ligger den på 35-40 kommer ann på romtempen

syns bare det er så rart med så høy temp ved vannkjøling... trodde den skulleligge på 30-35 jeg. nå kjøler jeg bare cpu-nb da og nb ligger på 32 grader... cpu 10 grader mer

Lenke til kommentar

syns bare det er så rart med så høy temp ved vannkjøling... trodde den skulleligge på 30-35 jeg. nå kjøler jeg bare cpu-nb da og nb ligger på 32 grader... cpu 10 grader mer

du kan nok kanskje få tempen litt ned hvis du bytter kjølepasta til Artic silver 5

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...