Ole O Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 En person var å lånte min maskin for å betale en regning. Men siden jeg selv ikke bruker nettbank ble det innstalert et program under innloggingen på DNB sin side. Hvordan fjerner man støtten for nettbank fra maskinen. brukernavn.wlt filen er allerede fjernet. (Den personlige filen) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 hva med start-> innstillinger-> kontrollpanel-> legg til/fjern programvare?? hva gjør det at programvaren ligger der egentlig? da det er fra en bank er det jo ikke noe virus på den, og ei heller noe spyware... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 TRåden passer bedre under internett og nettverk, takk Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hei. Har nettbank i DnB Selv. Her er løsningen. Jeg forstod det slik at du hadde fjernet walletfilen din i Nettbanken din. Slik gjør du: Start Internet Exploere gå til "verktøy"-> "alternativ for internet". klikke deretter på "instillinger" under midlertidig internettfiler. I neste vindu kan du trykke på "vis objekter" og er kan du fjerne appleten "DnB Betaling" og "Wallet loggin" appleten hvis du har den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå