Magnum p.i. Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Han skal ha for å ha laget noe som skiller seg ut i hvertfall. Men frontlyktene så ut som om de var tatt fra en Honda Civic. Og hvorfor ikke spandere på noen mer fancy felger når man først skal kaste penger ut av vinduet? Lenke til kommentar
salif Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Og hvorfor ikke spandere på noen mer fancy felger når man først skal kaste penger ut av vinduet? Jeg synes ikke det fantes noe pent/kult med den bilen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 den bilen er jo voldtatt til de grader! Det er HELT KLART den styggeste og mest motbydelige stylinga jeg noen gang har sett på en hvilken som helst bil! INGENTING av den styling der likte jeg, INGENTING! Dette var rett og slett helt forjævlig! *BLÆ* Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hehe - så utrolig bra :!: Men hadde han droppa bakspoileren (eventuelt tatt en vanlig lav en) og lagd 'bulen' på panseret halvparten så høy så hadde det vel sett nogenlunde bra ut. Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nice.. hadde bare trengt å byttet spoiler så hadde den blitt fin... Ingen som skjønner at smaken er delt i to som baken:p Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hmm. Når eg ser denne bilen lurer eg på kvifor me ikkje må ha setifikat for å style biler.. Liksom lera det grunnleggande: IKKJE overstyla! Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hva synes dere om denne? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 http://www.supercars.de/data/jaguar/2002x-...ing/480/004.jpg hva synes dere om denne? Pen den, men den har ingenting med Volvoen som tråden handler om å gjøre. Lag en ny tråd. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 For jævlig, rett og slett. Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Skrue McDuck: Den var nice som posh spice.. Synes den volvo`en tok av jeg!! Karen som kjører den skjønner jo godt at det er litt for mye, men med denne overdrivelsen bryter han jo litt ut da! Når man skal gjøre noe sånt, hvorfor ikke ta`n helt ut? Synes den var kul jeg.. Rock on volvo dude..... Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ikke nok med at volvoen var GRUSOMT STYGG, den var jo ett lite høyhus i tillegg. bilen skriker jo om å bli senka mer! huff og huff sier jeg bare.. less is more er det noe som heter men.. Lenke til kommentar
BigDaddy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ikke bra dette.. Stygg bil Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Fysj.. den var rett å slett " rat ass ugly " Lenke til kommentar
_André_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 schtøggeste Volvoen eg noen gang har sett.... han fyren som stylet denne må være totalt Loca Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hater den fargen! Nice styla,men det så helt jævlig ut uhh... var nok stylingen det var noe gale med her ja... Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Skal du først styla bilen bør du gjør det bra... Dette var stygt Lenke til kommentar
M.H Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ikke sånn for å være frekk, men har sett Lada som er pener enn den Volvoen. Absolutt den styggeste volvoen jeg har sett. Men vekker jo litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kanskje han prøvde å se hvor stygg han klarte å få bilen? Isåfall gjorde han en bra jobb Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kanskje han prøvde å se hvor stygg han klarte å få bilen? Isåfall gjorde han en bra jobb Ja ein stor applaus til han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå