Gå til innhold

Mario sang på piano!

Newt32

Anbefalte innlegg

For de som har spillt Mario spillene opp i gjennom årene.

Og de som har hørt sangene som klistrer seg på hjernen.

Her er en som har øvd litt på en av sangene... Mildt sagt. (Bør helst ha lyd på. Helt utrolig :wow:)

^- Trykk på Play knappen hvis den ikke starter av seg selv. Og det er ikke filmtriks!

Flere filmer her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Castlevania - Symphony of the Night har ALT et plattformspill/RPG skal ha. Og fantastisk musikk i tillegg. Er desverre UMULIG å få tak i til PS1 lengre, de som har det selger det ikke, og det gikk ut av produksjon for mange år siden hos Konami, finner man en auksjon på Ebay blir prisen astronomisk etterhvert som hardcore-samlenerdene begynner å overby hverandre.

Snakka med gutta på Spiderman, de sa at fikk jeg tak i det i god stand, ga de glatt 500kr for det, og ville sette det på øverste hylle sammen med andre legendariske spill.

Back on-topic: Gutten er flink ja..jeg spiller synth/keyboard men savner skikkelig pianoundervisning. Aner ikke hvor jeg skal henvende meg engang. Uaktuellt å gå musikklinje på skolen nå når man er 27 og i full jobb. Bor rett utfor Oslo (asker).

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Nåja, det var jo ikke HELT sykt da. Han er flink til å spille piano, men han der har øvd lenge på de sangene. Mange som hadde klart det der bare de hadde øvd nok. Hadde sikkert klart mesteparten jeg, men skal innrømme at det er noen partier han tar av bra på

Lenke til kommentar
Rask og kjedelig. Han med gitaren imponerte meg mye mer.

Enig med deg der. Men uansett. Hva får folk til å gidde å øve på noe slikt? Seriøse fritidsproblemer spør du meg....

Så du mener at med en gang noen har øvd litt for mye på en ting. Har de serriøse fritidsproblemer? Han liker å spille piano.

Så da bruker han fritiden sin på å spille piano. Akkurat som at du og jeg bruker fritiden på å sitte på forum.

Han sier jo i et intervju at han ikke har øvd så mye:

Q. Where are the music sheets for "Mario World Intro Theme", "Overworld Theme", and/or "Ghost Theme"?

A. He doesn't currently have music sheets for these songs, because he simply plays them by ear from the MIDI version of the songs.

Ps: Jeg synes det å være kjapp imponerer mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...