Gå til innhold

Ground Control 2

Anbefalte innlegg

noen her som spiller Ground Control 2?

jo mer jeg spiller dette spillet, jo bedre blir det. det blir ikke det samme å gå tilbake til et spill som ikke regner skade gjennom vinkel ( den som står høyt har større sjanse mot en som står lavt ) og en tanks er svakere bak og på sidene.

dette er jo logiskt, men det at det fungerer så bra er rett og slett imponerende.

anbefal alle å prøve multiplayer, ikke døm spillet av de første minuttene. det tar veldig lang tid for å bli komme seg inn i det!

legg meg gjerne til som buddy i "Massgate" *nick: Colonel-Ryan :)

kan vi kanskje få en egen kategori inne i mest populære spill? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte selv i betaen til spillet, og elsket det da. Grafikkmessig er det genialt, og det har også meget bra gameplay.

Problemet med spillet i multiplayer(massgate) er at i motsetning til i betaen er det fullt av totalt idioter på internett. Mange ganger jeg har spilt "open" games og startet med 2vs2vs2vs2 f.eks. Når noen blir drept, eller quittet, i disse gamene pleier alle de som joiner etterhvert å gå inn på samme lag. Det betyr at gamen blir 1vs5vs2 f.eks. Selv om jeg nevner det for de bare ler de.

Det sier seg selv at laget med 5 stykker vinner da. Grunnen til at de gidder å gjøre det er får å få kjappe enkle kills av andres uniter slik at de får høy score på ladderen.

Har ikke spilt på en stund nå, men hvis det kommer en patch til spillet som gjør at du kan låse størrelsen på laga skal jeg vurdere å prøve spillet igjen...

Forresten er single player campaignen kjedelig!

Lenke til kommentar

Syntes singleplayer campaignen er dødskul jeg, når jeg først skaffet meg spillet så hostet jeg et lite LAN Her, og vi spillte masse skirmish, men så fant jeg ut hvordan Co-op fungerte (at du må gi units osv), og det var jo døds tøft! I Singleplayer campaignen får man også "lære" hvor effektivt infanteri er! :)

Ground Control 2 er dødsbra! perfekt for LAN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...