Full Metal Jacket Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Hei! har et vannkjølings sett som heter ncool basic (kun for cpu),dette settet kom med noen svære feite slanger (tygon silikon slanger) .så spørsmålet mitt er kan jeg bytte til mindre slanger ved å bare kjøpe mindre nippler å feste på: Black ICE pro (radiator) Danger den RBX (vannblokk) Hydor L20 (pumpa) |>>Emnetittelen er redigert av Gef<<| Endret 24. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 -Dårlig bruk av emnefeltet Prøv å lag en mer beskrivende emnetittel neste gang, slik at folk skjønner hva tråden går ut på før de åpner og leser den Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvorfor skal du bytte slanger? ser ingen grunn til å gjøre det Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det kan bli dårligare efekt av det!! Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 eneste grunnen til at jeg ville det var at de feite 1\2 slangene tar litt mye plass . Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Så lenge du får stappa di inni. Bruk dem! Det negative ved bytte er ?mye jobb?mange nipler=mange penger?slange=penger? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du kan, jeg vet ikke hva som vil skje, men det funker med en moffe fra det du har til den størrelsen du har Me goes rørlegger in sommerjobb Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvis du absolutt vil skifte slangestørrelser så kjøp heller overganger til en mindre størrelse. Koster mye mindre enn å skifte nipler, og mye sikrere. Lett å lage sprekker i blokken om du har plexitopp hvis du skifter nipler. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Hvis du absolutt vil skifte slangestørrelser så kjøp heller overganger til en mindre størrelse. Koster mye mindre enn å skifte nipler, og mye sikrere. Lett å lage sprekker i blokken om du har plexitopp hvis du skifter nipler. ok. takker for alle svar ,men har bestemt meg for å beholde de jeg har. har alt jeg trenger inni maskina nå så jeg skal ikke inni å "fikle" så mye mer lenger. (bortsett fra hvis cmos må resettes) EDIT: tenkte jo seff på overganger ikke nippler min leif Endret 29. juli 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå